My one love my one heart del 27

-Kommer du ihåg vem som gjorde det?, frågade jag ocg peckade på hennes mage.
-Ja, Jasmine.
-vad ska vi göra?
Hon suckade.
-Vet inte, sa hon....


(Justin och Erika på bilden)

Vi checkade in på hotellet och gick upp på vårt rum. Jag hjälpte erika ur rollstolen.

-Vad vill du göra?, frågade jag.
-Kan vi titta på film?
-Visst! Vilken?
-Du får bestämma! hon log.
-nä du.
-Hahah okej kan vi se a walk to remember?, frågade hon.
-Visst, sa jag.

Jag fixade filmen sen satte jag mig brevid erika.
Hon lutade sig emot mig, hon hoppade till lite.

-Vad?, sa jag oroligt.
-Nä inget det gjorde bara lite ont i magen.
-Okej, sa jag ite oroligt.
-NEEJ, sa erika.
-vad?
-Jag kommer missa en cup i fotbollen:'(
-Vad för cup?
-Mitt lag har alltid en inomhuscup nu den e jätterolig å så men jag är ju här så jag kan inte komma:(
-Never say never.

Hon såg så olycklig ut så jag e tvungen att fixa henne dit på nåt vis!

-När e cupen?
-I januari tror det var 4 elr nåt:))
-Och det är 21 december nu... FAN snart jul jue...
-vaddå faaan?
-Har ju inte köpt julklapp till diig, sa jag å log.
-haaha det behöver du inte:)
-Joo för då har vi varit ihop i 1 månad!
-Aww du kom ihåg:), sa hon
-Haha klart!

Ur Erikas perspektiv

Han hade komit ihåg att på julafton har vi varit ihop i en månad<33 va gulligt<33
Jag har redan köpt julklapp. Ett halsband med en medaljon i den fans det en lapp med en dikt i...


sorry men hinner inte skriva mera har ingen fantasi:(

Kommentera<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0