My one love my one heart del 28

Han hade komit ihåg att på julafton har vi varit ihop i en månad<33 va gulligt<33
Jag har redan köpt julklapp. Ett halsband med en medaljon i den fans det en lapp med en dikt i...



Jag tyckte den dikten verkligen beskrev vad jag kände för honom! Hoppas han gillar den bara tänkte jag för miig själv och log! Justin satt och bablade för sig själv JUSTIN röt jag till lite,
-vadå sa han oroligt
-nej de va inget ville bara att du skulle va lite tyst så vi kan förtsätta kolla på filmen ;)
han kollade på mig som att jag var knäpp. precis då skulle han säga något. Jag satte mitt finger iför hans mun och sedan kysste han lite lätt på läpparna. han kollade på mig och bara log. när vi hade kollat klart på filmen frågade jag om vi skulle käka något.
-visst men va är du sugen på?
-vet inte. vi kollade vad dom hade för mat idag. Och sedan ringde vi och beställde. Efter ett tag kom de någon och knackade på dörren. Jag öppnar ropade jag. Jag tog mig sakta till dörren och när jag öppnade stog jasmine där. Jag kollade på henne och frågade va hon ville. Hon skulle precis säga något när Justin kom och frågade vem de va! han kollade på henne jätte surt och frågade sedan va hon gjorde här. 
-Nej inget jag tänkte brara säga förlåt till Erika

Ur Justin's perspektiv

När Jasmine sa att hon var här för att be Erika om förlåtelse kollade jag bara surt på henne. Jag kollade på Erika och hon vände sig och gick mot soffan.  Då puttade jag bara igen dörren och sa STICK! . Hon kollade på mig lite fövånat. men jag brydde mig inte. Jag satte mig bredvid Erika i soffan och precis då knackade de på dörren igen. Jag ställdemig upp och gick mot dörren. När jag öppnade halv skrek jag ASSO VAD VILL DU KAN DU BARA DRA??!  Jag kollade sedan upp och såg att de var han som kom med maten. He He förlåt sa jag lite tyst jag öppnade dörren helt och han rullade in vagnen med maten på. Tack sa jag och betlade honom. Vänta här får du lite drix för att jag råkade skrika på dig. Nej men de behövs inte svarade han. Jo men ta de. Okej tack sa han sedan och gick ut. Jag Jag la talrikarna på vardagsrumsbordet och sedan hällde jag upp mat till oss. Erika kollade på mig och började skratta. Vadå??
-HAHAHAHA Du skrek på servitören!!
-HEHE ja men jag trodde det var Jasmine igen
-ja men nu vet du till nästa gånga att du ska kolla innan du skriker något
-ja nu vet jag de sa jag tyst Erika kysste mig sedan på kinden. Sen började vi äta. När vi hade käkat upp var jag PROP mät! Var de gott gumman??
-Ja eller de hade ju vart godare om jag inte hade haft så ont.
-jag förstår dig gumman!
De går säkert över snart! Ahh jag hoppas de!
klockan närmade sig 9 och vi började bli trötta. Ska vi lägga oss?
-Om du vill? Vi kan väl kolla på tv i sängen eller något?
-ahh jag är ganska trött så de kör vi på ;)
Erika gick in på toan och fixa sig. När hon var klar gick jag in. Jag kissade och sedan borstade jag tänderna! När jag var klar hade Erika redan grypit ner i sängen!

Ur Erika's perspektiv

Nr Justin kom in hade han bara byxorna på sig. Jag kollade på hans mage och log lite för mig själv.
-vad ler du åt frågade han
-Jag ler åt dig för att du är så snygg ;)
-Hehe tack men du är snyggare!
-Nej de vet jag inte. Jag kommer ju få ett R på magen.
-Och? Du kommer ändå va snygg!?
-Hoppas de duger för dig iallafall ;)
-klart sa jag och blinckade med ena ögat mot henne.
Sedan tog han av sig byxorna och kröp ner i sängen bredvid mig. Åhh va varm du va kom närmre sa jag lite tyst. Han kom närmre och la sedan sin arm om mig. AJ skrek jag lite halvhögt! OJ FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!! De gör inget de gjorde bara lite ont! han drog bort armen men jag tog tag i den och la den över mig igen fast på ett annant ställe där de inte gjorde ont. Han kollade på mig och log. Jag kysste hans nacke och kom sedan närmre hans läppar. Vi började hångla och sedan kiklade jag han på sidan. Han började skratta. sedan stängde vi av tv och vi somnade!




Hinner inte mer nu! Måste sova ska upp tidigt i morgon :) Tack för alla söta kommentarer. Ni är bäst :)<33

Postat av: Nelly

Lööve it<3 bättre för var dag!!

2010-12-20 @ 09:21:59
Postat av: Emma

FAN VA BRA!!<333

2010-12-20 @ 09:22:30
URL: http://justinfans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0