My one love my one heart del 29

Nr Justin kom in hade han bara byxorna på sig. Jag kollade på hans mage och log lite för mig själv.
-vad ler du åt frågade han
-Jag ler åt dig för att du är så snygg ;)
-Hehe tack men du är snyggare!
-Nej de vet jag inte. Jag kommer ju få ett R på magen.
-Och? Du kommer ändå va snygg!?
-Hoppas de duger för dig iallafall ;)
-klart sa jag och blinckade med ena ögat mot henne.
Sedan tog han av sig byxorna och kröp ner i sängen bredvid mig. Åhh va varm du va kom närmre sa jag lite tyst. Han kom närmre och la sedan sin arm om mig. AJ skrek jag lite halvhögt! OJ FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!! De gör inget de gjorde bara lite ont! han drog bort armen men jag tog tag i den och la den över mig igen fast på ett annant ställe där de inte gjorde ont. Han kollade på mig och log. Jag kysste hans nacke och kom sedan närmre hans läppar. Vi började hångla och sedan kiklade jag han på sidan. Han började skratta. sedan stängde vi av tv och vi somnade!


Bara för att jag (Denisé) Älskar denna bild (AA)

Nästa morgon när jag vaknade sov justin fortfarande. Så jag försökte kliva upp men de gick inte så bra! Efter många momoment kom jag upp från sängen och jag gick ut till vardagsrummet och skulle ringa och beställa frukost. Men när jag precis skulle ta telefonen får jag en sån mag ont runt såret så jag ramlar ihop på golvet. Jag skrek
-JUSTIN!!! JUSTIN!! Men han hörde ingetJag tog fjärkontrolen som låg på bordet. Jag kastade den in i rummet och försökte träffa justin. AJ hörde jag bara och justin kom ut ur rummet. Han höll ena handen på pannan.

Ur Justin's perspektiv

När jag kom ut i vardagsrummet såg jag Erika på golvet så jag sprang fram till henne och frågade vad som hade hänt!!
-Jag vet inte jag skulle ringa och beställ frukost för jag tänkte överaska dig men plötsligt fick jag jätte ont och ramlade ihop!
-Oj! Men jag ringer doktorn och frågar vad vi ska göra!
-Ja men innan du gör de!! Kan du hjälpa mig upp till soffan?? De är inte så skönt att ligga här förstår du ;)
-HAHA klar vänta ska jag ge dig ett handtag!
När jag hade hjälpt Erika upp til soffan så tog jag min mobil och ringde till donktorn som hade tagit hand om henne innan. Jag slog in nummret och hon svarade
-Hej
-Hej de är Justin!
-Ahh hej Justin hur är de med Erika??
-Ja de var just de jag skulle berätta! De är så att hon har jätte ont runt såret
-Okej jätte ont har hon tagit sina tabletter?
-Erika har du tagit dina tabletter?
-Nej dom är slut!
-Aha nej dom är slut!
-Okej men om ni kommer hit da så ska jag kolla lite på såret och sen kan hon få nya tabletter
-Aa okej. Ska vi komma nu?
-Aa de kan ni göra
-Okej ses snart!
-Aa hej då
-hejdå!
Erika vi ska åka in. Då kollar hon ditt sår och sen får du mer tabletter
-Okej
Vi gjorde oss i ordning och så- Sen ringde vi en taxi. Vi gick sedan ut och väntade. Nu kommer den sa jag. Vi hoppade in i taxin och sa vart vi skulle. När vi var framme gick vi in och sa att vi va här. Vi väntade typ 2 min sen kom hon och hämtade oss. Hej på er sa hon glatt. Hej hej sa jag och Erika i kör! vi gick in i ett rum och erika satte sig på stolen

Ur Erika's perspektiv

När jag satte mig i stolen a hon att jag kunde ta av mig tröjan så vi kunde ta bort allt som satt i för såret. När allt va borta hörde jag bara aj da! Vadå sa justin oroligt! Jo de är infekterat!! Okej men de är väl bara att göra rent sa jag. Ja men inte bed bara vatten. Nähe? vad ska jag använda da? Om du vill att de ska bli så fint som möjligt och att allt smuts ska försvinna så måste da ha sprit på! Va!! Skömtar du de kommer ju göra skit ont!! Ja eller så får du tvätte de typ 4 gånger om dagen med tvål och vatten! Okej jag väljer tvål och vatten!
När hon hade gjort rent de och jag hade fått nya tabletter så åkte vi hem igen. När vi var i lobyn så beställde justin frukost samtidigt!. Sen gick vi upp på rummet och og av oss skorna och jackorna! Jag satte mig i soffan och frågade vart fjärkontrollen va!? Justin svarade
-Antagligen i sovrummet eftersom du kaste in den där rakt i mitt face!!
-JUSTE!! Haha ja men du vaknade ju inte när jag ropade!
-Nej men bara för de behöver du ju inte kaste den rakt i ansiktet på mig?
-Haha nej förlåt. Men jag såg ju inte vart jag skulle träffa!
-Okej de ska jag tro på ;)
-Ja!
Han gav mig fjärkontrollen och jag sicksakade mellan kanalerna! De fanns ingentig att kolla på!! Jag frågade justin om han ville spela något på XBOXET som stog i hyllan. Visst vi spelade need for speed. Plötslikt kanackade det på dörren. Justin och och öppnade. Och där stog



Ja vem stog där?? Ni ger bara så fina kommentarer!! <333

Postat av: Johanna

om du slutar skriva slutar mitt hjärta att slå <3 Så jävla bra asså

2010-12-20 @ 13:35:13
Postat av: love you jb!

omg jag dör om ni slutar skriva så sjukt bra aså!

snälla fortsätt

2010-12-20 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0