My one love my one heart del 30

Jag satte mig i soffan och frågade vart fjärkontrollen va!? Justin svarade
-Antagligen i sovrummet eftersom du kaste in den där rakt i mitt face!!
-JUSTE!! Haha ja men du vaknade ju inte när jag ropade!
-Nej men bara för de behöver du ju inte kaste den rakt i ansiktet på mig?
-Haha nej förlåt. Men jag såg ju inte vart jag skulle träffa!
-Okej de ska jag tro på ;)
-Ja!
Han gav mig fjärkontrollen och jag sicksakade mellan kanalerna! De fanns ingentig att kolla på!! Jag frågade justin om han ville spela något på XBOXET som stog i hyllan. Visst vi spelade need for speed. Plötslikt kanackade det på dörren. Justin och och öppnade. Och där stog



Killen som kom upp med våran frukost! Killen såg lite rädd ut för de va samma som Justin skrek på sist.

Ur Justin's perspektiv

När jag såg att killen såg lite rädd ut sa jag. De är lugnt jag ska inte skrika jag hörde Erika skratta i bakrunden. Killen kollade in och Erika blev tyst. Bry dig inte om henne sa jag och log. Jag gav han pengar och körde in vagnen med frukost på. Erika vill hjälpa till men jag bad henne välja en film iställt som vi kunde kolla på medans vi åt vår frukost! Jag dukade fram på vardagsbordet. När vi hade käkat klart frågade jag om hon vill gå och shoppa lite. Självklart svarade hon. Vi bytte om och sedan gick vi till köpcentret. Vi gick in på massa olika affärer. Erika hittade jätte mycket som hon ville ha men hon köpte bara två saker för resten betalade jag. Jag hittade också några tröjor som jag ville ha. Vi började bli trötta och jag frågade Erika om vi skulle gå in på en smyckeaffär.
-Visst men vad ska vi göra där?
-Nä bara kolla kanske
-Aha okej visst.
Vi gick i på affären och jag hittade en skit snygg ring. Erika kom och sa att hon var alldeles trött i bena så hon gick ut och satte sig på en bänck precis utanför. Jag kollade va ringen kostade. Oj de var dyrt! Men skit samma jag ska ju ge den till den personen som jag ALDRIG vill förlora!!



Jag gick till kassa för att betala. Självklart såg hon i kassan att de var jag. Hon ba men du är ju JUST. Shh avbröt jag henne jag vill köpa den här ringen! Okej. Jag betalade ringen och sedan gick jag ut till Erika. Hej gumman sa jag!
-Ahmen tjena blixten!
-vadå?
-du var där inne typ 20 minuter ;)
-Haha jag vet men de fanns så mycket att kolla på
-Ahh jag kan förstå de
-Bra. Men ska vi ge hem eller ska vi käka mat här?
-Vad vill du?
-Jag tycker vi käkar här! Klockan börjar ju ändå närma sig 6
-Aha okej! Men jag BETALAR!!
-De får vi väl se!
Vi gick till en resturang och beställde de vi ville ha.
efter ca en kvart kom dom med maten och jag tog fram asken med ringen i. Här öppna Älskling!!

Ur Erika's perspektiv

Jag tittade på justin och tog imot asken. Jag öppnade den och såg vad som fanns där i. Jag vart så glad så att jag började gråta! Jag Hoppade på justin och kysste han typ 10000000 gånger!! Sedan sa han. Nå vad tycker du snygging?
-Den är så vacker!!
-Jag visste att du skulle gilla den ;)
Jag kysste han ytligare 10000000 gånger och sedan satte jag mig på min stol igen.
Sen kom jag och tänka på hur mycket den kostade. Men Justin varför köpte du den? Den lär ju ha kostat jätte mycket!!
-Jag köppte den för att jag vill vissa att de är bara du jag vill ha och ingen annan!! Och priset vill du inte ens veta!
Okej men tacktacktacktack säger jag bara. Och jag vill att du ska veta att jag älskar dig också!! Men jag hr ju inte pengar för att köpa såna här saker sa jag tyst. Då sa justin bara
-De behöver du inte jag har ju redan allt jag vill ha.
Han kollade mig rakt in i mina ögon och jag blev ennu en gång tårögd!
Resten av middagen satt vi bara och pratade och hade kul! Vi båda glömde bort tiden men plötsligt kollade Han på klockan och de var redan 11. Så vi började gå hem.

Ur Justin's perspektiv

Vi bestämmde oss för att gå tillbaka till hotellet. Jag tog tag i Erikas hand och sa. Hoppas du verkligen förstår nu att jag verkligen vill ha dig och ingen annan! Och jag vet att jag har gjort dumma saker också men ahh skit i dom! Vi gick och pratade hela vägen hem om att de snart var jul och allt. När vi kom hem var klockan 00:15 Vi gick och la oss nästan direkt när vi kom hem. När vi låg i sängen viskade jag. Jag ska ju på interljuv och sjunga i morgon! Ska du me eller vara hemma?
-Jag vet inte bestämmer de i morgon!
-Okej! God natt älskling sa jag och kysste henne på munnen och sedan la jag mig närmre henne. Hon somnade ganska snabbt men jag låg och tänkte på allt som jasmine hade gjort!!



Hinner inte mer nu! Får se om Linnea gör ett inlägg sen eller något :) Annars får vi se om de blir något mer ikväll! De beror såklart på om ja hinner! Och tack ennu en gång för dom söta kommentarerna :) <333

Postat av: Johanna

Om det är okej så skriver "boken" nu. Den är så jävla bra <3

2010-12-20 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0