My one love my one heart del 32

-Well... jag tror att några av mina fans hatar det men jag e kär det är väll inget onaturlig? jag e liksom 16 så. Och sen alla som stöttar mig, ja dom kallar jag 'äkta' fans.
-Har du tröffat ett av dina 'äkta' fans än då?, frågade hon.
-Ja, jag träffade en tjej för ett tag sen i shoppingcentret där jag uppträdde, hon räddade Erika så jag är riktigt glad att jag har mina fans dom är bäst!.....

(btw alla läs detta: http://www.twitlonger.com/show/7k4tpc handlar inte om novellen men tycker ni ska läsa)

På vägen hem ifrån Intervjun stannade vi på McDonnalds.

-Det e nog bäst om jag går in själv, sa Erika till mig.
-Varför?, frågade jag förvirrat.
-du e typ justin drew bieber om du inte har glömmt det, sa hon och log.
-Jaha haha okej.

Ur Erikas perspektiv.

Jag gick in och ställde mig i kön. Det sod kanske 15 stycken framför mig, suck. Kille framför mig tittade back, men vafan det e ju Alex (min bästa killkompis)

-Vad gör du här Alex?
-Erika?
-Jaa heeej, sa jag och kramade han.
-Vad gör du häär?, frågade han.
-Jag typ är hr på semester du då?
-Jag har flyttat hit, mamma fick ett jättebra jobb här.
-Vad kul!

Vi pratade och pratade, tillsist var det hans tur sen min, jag beställde och gick ut med Alex till justins bil. Innan jag gick in i bilen kramade jag han och sa...

-Vi måste träffas snart igen:)
-Japp, du har väl kvar mitt nummer?
-JAdå hejdå Alex.
-Hejdå Erika:)

Jag stängde dörren och gav justin sin mat.

-Vem var det?, sa han. Han såg avensjuk ut.
-Alex, en av mina bästa kompisar ifrån sverige.
-Okej.
-Vad är det? Du ser sur ut, sa jag.
-Nä inget, han tittar bara konstit på dig, som om han gillar dig!
-Justin, även om han gillar mig så gillar jag inte han! Jag har redan hittat killen i mitt liv!
-Och vem är det då?, frågade han och små log.
-Det vet du, sa jag och kysste han.
-Maby maby not, sa han.
-Haha

På vägen till hotellet pratade vi om allt. Jag fick ett sms.
"hej erika tänkte om du ville träffa mig ikväll? Kram Alex" Jag skrev tillbax "Hej Alex, visst men får jag ta med min pojkvänn?"
Det tog lite tid innan han svarade "Vem e din pojkvänn?:(" jag svarade snabbt "vaddå :( det e justin ... bieber"
Jag fick inget svar jaja.
Vi gick till vårt rum och satte oss i sängen.

-Du e bäst Erika, sa justin och kysste mig. Jag kysste tillbax hon flyttade sig närmare mig och smekte min rygg, jag ryste på ett bra vis. Precis när det började bli mer passionerat ringde mig mobil, justin stönade.

-Haha jag tar det, sa jag och tog upp min mobil.

samtal.

-Ja det e erika
-Hej erika det e alex.
-hej alex.
-Ville du träffas ikväll eller?
-Om jag får ta med mig justin sa jag ju.
-Jaja, han lät lite arg.
-Vart och när?
-Vad starnden klockan 7?
-Visst hejdå
-hejdå.

Samtal slut.

-Vem var det?, frågade justin.
-Alex, han ville träffas vid strande klockan sju.
-Jaha, jag såg att justin blev småsur.
-Jag sa att jag inte ville gå utan dig, såå du får följa mig:)
-Okej!, han lät mycket gladare nu.

Ur Justins perspektiv

Jag såg hur han tittade på erika, han gillade henne, men nej han ska inte få henne i alla fall!
När klockan var tio i sju gick vi ner till starnden.

-Där e han, sa Erika och pekade på en killa lite längre fram. Jag tog tag i hennes hand så han skulle fatta att hon va min, jag såg att hon hade ringen på sig, nice.

-Hej, sa Erika till Alex.
-Hejhej. sa han. Ja sa inte hej, vet inte varför han verkade bara fel på nåt vis, jaja jag tänker väl för mycket bara.....


ska det bli lite drama nu? två killar och en tjej:) vem kommer erika välja?
kommentera:))

Postat av: Johanna

Jag tycker hon ska gilla Justin, men alex blir avunsjuk och gör något mot Erika.

PS.LOVE IT <3

2010-12-21 @ 18:41:40
Postat av: love you jb!

jag tycker det ska bli mkt drama och att hon it vet vem hon ska vällja och så haha mkt drama som jag sa.

2010-12-21 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0