My one love my one heart del 33

-Där e han, sa Erika och pekade på en killa lite längre fram. Jag tog tag i hennes hand så han skulle fatta att hon va min, jag såg att hon hade ringen på sig, nice.
-Hej, sa Erika till Alex.
-Hejhej. sa han. Ja sa inte hej, vet inte varför han verkade bara fel på nåt vis, jaja jag tänker väl för mycket bara.....


Ur Alex perspektiv

Erika och Justin kom hand i hand, visst blev jag avis jag har ju alltid gillat Erika. På nåt vis skulle hon bli mig:))

Ur Erikas perspektiv

Vi gick lite på starnden och småprtade lite om allt Alex pratade mycket om sverige och mina gamla kompisar, ja i alla fall dom få jag hade. Filippa min bästis saknade visst mig jättemycket, jag saknade henne med. Sen Alexandra och Klara saknade mig med. Dom måste komma hit en dag, dom e typ värsta justin bieber fanet.

-Du justin, sa jag och avbröt Alex.
-Ja.
-Kan jag få bjuda hit mina kompisar? Filippa, Alexandra och Klara?
-Allt för dig shawty. sa han och log. Jag log tillbax.

När klockan närmade sig 11 sa vi hejdå till varandra, Alex kramade mig och viskade i mitt öra "Hoppas vi träffas snart igen snygging" vaddå 'Snygging' ?? hallååå? JAJA.
Jag och justin gick till vårt hotell. Jag tog upp min mobil och loggade in på twitter, det var längesen jag var där inne, WHAT?!! haha jag hade fått minst 30 000 följare! OMB det var många! innan hade jag 300 haha.
Jag twittrade "I have to best boyfriend in the world, LOVE YOU" hoppas justin skulle se det:)
Jag hade fått en DM ifrån Alex (dm är direct message!) det stod "Erika, du vet att jag gillar dig och det sårar mig att du är tillsammans med den killen, varför kan det inte bara vara vi?"
FAAN Visst Alex såg helt ok ut, med sitt bruna ruffsiga hår gröna ögon och vältränade kropp, men han var inte min typ. Jag svarade "Alex, jag gillar dig med, men inte på det sättet utan som en bror. Jag älskar justin det kommer alldrig bli nåt emellan oss, sorry" Innan han hann svara loggade jag ut och hoppade in i duchen.
Justin hade gått ut och skulle köpa nåt. Jag kom på att jag hade glömt ta med mig min bh och kläder in i badrummet så jag gick ut ifrån toan till sovrummet, där stod justin. När han såg mig började han bita sig sjäkv i läppen och titta på mig från tårna och uppåt.

-Justin mitt huvud är här. Sa jag och pekade på mitt huvud.
-Jag vet! men jag hittade nåt annat och titta på, sa han och log.
-Haha. Vad var det du gjorde där ute?, frågade jag och tittade mig omkring.
-Nä inget, sa han
-VAD?
-Det e en hemlighet klä på dig nåt fint så ska vi gå ut.
-jaja, sa jag.

Jag tog på mig en svart linne och vita jeans med lila converse. Jag gjorde en fläta i håret och drogpå lite maskara.

-Snygging, sa justin till mig.
-Du e snyggare, svarade jag. Var ska vi?
-Det säger jag inte.

Vi gick till justins bil sen åkte vi i typ 30 minuter innan vi stannade frmaför ett stort hus.

-Vad är detta justin?

Han svarade inte utan bara log. Vi gick in i 'huset' det var inget hus som man bodde i utan et såg mer ut som ett... ett hus där man jobbade typ, svårt och förklara.

-Erika det där är Scooter, och Usher.
-Hej, sa jag till dom
-Hej sa dom.
-Vi har hört dig sjunga med justin på scenen, sa Scooter
-Och du har en fantastisk röst!, sa Usher
-Så vi undrar om du vill göra en låt med oss? En solo sång bara du?, sa Scooter

Jag tittade förvånat på justin. Han log uppmuntrande till mig.

-E, oj jag är jätteglad! Tack men är jag verkligen så bra?
-JAA, svarade alla tre killarna (usher scooter och justin)
-Okej, sa jag och log mitt största leénde.
-Yes, sa Justin.
-Haha, skrattade jag lite för mig själv. Gud vad häftigt att göra en egen låt!
-Erika vi har provat lite olika lyrics och satt ihop två perfekta låtar till dig.. tror vi, sa Scooter.
-Vänta hur länge har ni hållt detta hemligt?
-Inte så länge kanske 4 dagar eller nåt, svarade Justin.
-Låtarna heter "My love to you" och "One day without your love" vi får se vilken du gillar mest, sa Usher

Dom spelade upp låtarna och båda var riktigt bra! Men tillsist valde jag låten "One day without your love"
Den handlade om en tjej som var ihop med en kille. Dom gjorde slut och tjejn blev jätteledsen. Dagen efter blev dom ihopa igen.


KOMMENTERA!! håller på med del 34 redan såå den kommer senare:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0