My one love my one heart del 34

Dom spelade upp låtarna och båda var riktigt bra! Men tillsist valde jag låten "One day without your love"
Den handlade om en tjej som var ihop med en kille. Dom gjorde slut och tjejn blev jätteledsen. Dagen efter blev dom ihopa igen.




Klockan hade hunnit bli halv 3 på natten så jag och justin åkte till hotellet men vi bestämmde att vi skulle träffas igen nästa dag på studion och spela in låten.

-Shit vad bra du e på att sjunga Erika!
-Aha tack, sa jag och kramade justin.

När vi kom in igenom dörren sprang jag till sängen och somnade derekt. Jag vaknade klockan halv 1.

-SHIT, sa jag.
-Vad?, sa Justin som att borta vid fönstret i bara shorts.
-Klockan är halv 1!
-Jag vet, jag ringde Usher och sa att vi kom klockan halv 3 istället.
-Vad bra, sa jag och slappnade av lite. Jag är hungrid.
-Ska vi åta frukost? Eller jag menar lunch, sa Justi och flinade.
-HA-HA, sa jag.

Jag gick upp och tog på mig gråa mysbyxor och ett vitt linne med en svart stor t-shirt med tryck på, jag lät håret var naturligt jag drog på lite maskara. Sen gick vi ner till matsalen. Vi åt och åt. När klockan var 5 i 2 åkte vi till studion. Vi kom lite tidigt men skit samma. Pling. Jag fick ett sms "Hej Erika, såg ditt meddelande på twitter..." Det var Alex som smssade mig. Shit jag hade glömt bort det, undrar hur han tog det. jag svarde "Hejhej hoppas du inte blev sårad!" Jag fick ett snabbt svar "Lite men hoppas vi fortfarande kan va kompisar" "klart vi kan!" svarade jag.

-Vem smsar du med?, frågade justin.
-Nä ingen bara Alex.
-Jaha....

Vi kom in i studion, där stog Usher och Scooter och en annan  kille och väntade på oss.

-Hej! detta är Lars, får fottograf. Han ska ta bilder på dig till omslaget på cden, sa Usher.

Jag blev lite chockade, men på ett bra vis. Detta skulle bli sååå kul! Jag har alltid drömmt om att göra en egen låt och allt med trodde aldrig det skulle bli sant.

-Erika hur vill du ha cden?, frågade Lars.
-Erm... Jag vet inte hehe.
-Okej ska vi titta på lite olika förslag?
-Visst, svarade jag.

Justin och dom andra hade gått så det var bara jag och Lars där inne nu. Vi tittade på lite olika men jag hittade en perfekt, det var typ en bild (som vi skulle ta) och sen mitt namn på sidan och sen låtens titel.
Vi gick in i ett speciellt rum, Lars sa att en stylist skull fixa till mig. Jag blev riktigt nöjd.
Lars hade fixat så att bakgrunden till där jag skulle fotas var som utomhus, riktigt fint!
Jag ställde mig där och Lars började fota, det var jättekul! Vi tog kanske 30-40 bilder. Jag valde bilden som jag tyckte om mest sen fixade vi stylen. Reslutatet blev såhära:



Perfecto.
Jag visade den för Justin.

-WOW fan va snygg du kan va då!, sa han.
-Haha tack!

Jag visade den för Usher och Schooter också. Båda var riktigt nöjda. Jag kunde fortfarande inte förstå att jag Erika kunde sitta här med några av dom kändaste i värden och göra en CD till mig själv?!!

-Ska vi prova spela in låten nu?, sa scooter.
-Visst, sa jag.

Jag gick in i ett rum med typ en mick framför mig, det la ett par justbeats framför mig, jag log för mig själv. Jag satte på dom och musiken började spela. Jag tog den första tonen och sjöng vidare. När jag hade sjungit hela låten gick jag ut till dom andra och frågade..

-Blev det bra?
-Yes, jag tror inte ens vi behöver sjunga om nåt!, sa scooter....


I näste del kommer Alex in mer då blir det lite drama:))

kommentera om ni vill ha mera ikväll!!<3

Postat av: Anonym

I cant wait <3

Så jätte super duper bra :)

2010-12-22 @ 18:27:11
Postat av: love you jb!

omg skriv skriv skriv jag döööör av väntan!

2010-12-22 @ 19:53:27
Postat av: Julia

OMB MER IKVÄLL!!!

2010-12-22 @ 20:38:05
URL: http://bi
Postat av: Diana <3

OMG går det ens att bli bättre på att skriva en novell tror inte det skriv nästa nu snälla kan inte vänta mer <3 !!!

2010-12-23 @ 01:09:27
URL: http://http://mybieberstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0