My one love my one heart del 35

Jag gick in i ett rum med typ en mick framför mig, det la ett par justbeats framför mig, jag log för mig själv. Jag satte på dom och musiken började spela. Jag tog den första tonen och sjöng vidare. När jag hade sjungit hela låten gick jag ut till dom andra och frågade..
-Blev det bra?
-Yes, jag tror inte ens vi behöver sjunga om nåt!, sa scooter....



-Nice, sa justin

På väg hem från studion

-Du justin, när kan mina kompisar komma?
-Dom kan komma när som, för jag har konserter nu idag och sen i morgon e det ju JULAFTON!! 
-Ja juste det ska bli kuul! och Tack justin!
-Är det okej om jag bjuder hit Ryan Cristian och Chaz också?
-Klart ! ska bli kul att träffa dom:)

Jag ringde Filippa:

(samtal)

-Ja, det e filippa.
-Heeeej Filippa det e Erika!
-ERIKA!!!!
-Haha
-Hur e det?
-Jättebra! Själv?
-Jo det e väl bra!
-Duu jag undrar om du Klara och Alexandra ville komma hit till mig i HAWAII och träffa min nya kille?
-JAA, vänta så ska jag koppla till Alexandra.
-Erika?, frågade alexandra
-Heeej alexandra!, sa jag
-Vill ni komma till miig? till hawaii och träffa min kille?
-OFC, sa dom
-GREAT!
-När kan vi komma?, frågade klara
-IDAG!!
-Haha nice vi kommer så snart som möjligt!, sa Alexandra
-Okej puss o kram!,  sa jag
-PUUSS ,sa dom tillbax.

(Samtal sluut)

-Varför sa du inte till dina kompisar att jag va din kille?, frågade justin.
-Haha, dom är typ värsta beliebers dom skulle freaka!
-Men du ska väl brätta?
-KLART!<3
-Bra:)

Ur Justins perspektiv

Vad kul att jag ska få träffa erikas kompisar och att hon ska få träffa mina.
Det ska också bli kul att säga till dom att jag har värdens bäst tjej +++ att hon ska släppa en skiva snart!

-Du justin, när ska vi släppa skivan?
-Om 3 veckor ungefär. Vi ska typ 'värma' upp alla först med typ afficher posters m.m
-Okej kuul:)

Ur Erikas perspektiv

Pling jag fick ett sms "Erika vi är på flygplatsen om 20 minuter!! Vi längtar tills att träffa diig och din pojkvän!!"
Jag svarade "Filippa!!! KUUL vi står och väntar på er! saknar er meed<3"

-JUSTIN KAN VI ÅKA TILL FLYGPLATSEN OCH HÄMTA MINA KOMPISAR?, frågade jag
-Visst när?
-20 Minuter:)
-Okej ska vi köra nu eller?, frågade justin.
-Okej, jag måste bara gå på toa hehe

(på flygplatsen)

När vi gick in på flygplatsen kom det springade tjejer emot oss, klart så tänkte jag att dom såg justin. MEN dom kom fram till MIG! Mig

-ERIKA!! GAAH kan vi få din aoutograph? Vi ä dina största Idoler!
-Haha ja visst, sa jag och gav dom varsin aoutgraf och sen fotade dom lite m.m

Justin bara stod lite brevid och log. "FLyget till Hawaii har nu lanade alla era anhöriga hittar nu i gate 17" hörde vi nån säga i högtalarna, jag tog justin i handen och vi gick dit.

Ur Filippas perspektiv

-Klara, Alexandra! Vi ska av nu!, sa jag till sömntutorna.
-jaja, sa dom sömningt.

Vi gick av flyget och tog våra väskor det tog inte alls lång tid för våra kom först.
Det skulle bli riktigt kul att träffa Erika igen, vi hade inte träffats på flera månader!

-FILIPPA!!!, hörde jag nån skrika jag vände mig om och där stod erika, vi sprang emot henne om det blev en stor gruppkram

Ur Justins perspektiv

Erikas kompisar verkade snälla. Fast jag inte har sagt ett ord till dom än...

-Klara, Alexandra och Filippa. Detta är min pojkvän Justin, sa Erika

Dom tittade på mig med stora ögon annan dom började skrika. Aha en vanlig reaktion jaja hoppas dom inte blir helt konstiga utan är som vanligt.

-OMB jag kan itne tro att det e du JUSTIN BIEBER, sa tjejen som hetter Alexandra.
-Haha well det e jag, men gör ingen stor sak av det! Jag är bara en vanlig kille.

Pling, sms ifrån Ryan "Vi är vid hotellet om 20 minuter ses då bro" äntligen ska jag få trffa dom! Gudvad jag längtar.....


Det blev inte Alex här meeeen vänta bara:)

Kommentera<33

Postat av: Anonym

OMB

2010-12-23 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0