My one love my one heart del 36

-OMB jag kan itne tro att det e du JUSTIN BIEBER, sa tjejen som hetter Alexandra.
-Haha well det e jag, men gör ingen stor sak av det! Jag är bara en vanlig kille.
Pling, sms ifrån Ryan "Vi är vid hotellet om 20 minuter ses då bro" äntligen ska jag få trffa dom! Gudvad jag längtar.....


Ur Erikas perspektiv

När vi kom till hotellet gick vi upp till mitt och justins rum. Tjejerna var fortfarande helt hyper för jag va ihopa med Justin. När vi precis hade satt os ner i soffan knackade det på dörren, justi gick för att öppna.

-TJA bro!, hörde man justin säga. Tillsist kom justin tillbax med 3 andra killar bakom sig. Klart kände jag igen dom det var Ryan Chaz oxh Cristian. dom var riktigt söta i verkligeheten inte lika som justin ofc men ändå.

-Detta e Ryan ristian och Chaz, sa justin till oss.
Jag hörde Ryan viska till justin "Fan vad het tjej du har bro!" justin bara log,
Jag tittade på mina kompisar dom va i chocktillstånd nu.

-Tjejer vakna!, sa jag
-Vah?, sa Filippa
-Haha, skrattade jag.

Efter ett tag när dom var som vanligt igen kunde dom prata och ha kul med killarna. Filippa satte med Chaz Alexandra med Cristian och Klara med Ryan. Såklart satt jag med Justin.

-Alla jag har nåt att säga, sa jag efter några minuter. Alla tittade på mig. Det är inte jättestort tror jag men jag ska släppa en skiva!! Ahhh!

alla tittade på mig och gapade, ja alla utom Justin som log. Klara kramade mig och viskade i mitt öra "Du e bäst Erika" Jag log emot henne. Synd att jag skulle hem igen snart jag skulle sakna allt detta, men jag skulle fortfarande sjunga.

Knack knack. det knackade på dörren jag gick för att öppna, där stod Alex.....
Vad ska Alex göra?? Har ingen fantasi! jättedålig javet:( menmen

kommentera<33

Postat av: Nelly

Visst! Vi kan göra ett länkbyte? :) men om du länkar mig, så länkar jag dig!



Din novell är jättebra :D kram.

2010-12-23 @ 11:35:53
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: love you jb!

bäta nu liksom fortsätt fortsätt fortsätt !!!!! snälla e helt besatt av er novell.

2010-12-23 @ 11:47:39
Postat av: Anonym

Är som en drog. Kan inte sluta läsa.

Skriv vad du vil så det blir mer spännande :)<3

2010-12-23 @ 12:43:49
Postat av: JB STORY

sv: Visst, jag länkar nu! :D

2010-12-23 @ 14:31:15
URL: http://belieberstorys.blogg.se/
Postat av: justinbieber.blogg.se [novellblogg]

sv: Har länkat dig med :D

2010-12-23 @ 16:37:36
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: www.justinbieber.blogg.se [novellblogg]

sv: Ska jag vara ärlig så är det inte jag som har gjort dem :) det är min kompis.



Om du har lust kan du alltid kolla in min personliga blogg & kommentera den med :) men det är bara om du vill www.nellywittzalls.blogg.se

2010-12-23 @ 16:54:25
URL: http://justinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0