My one love my one heart del 37

alla tittade på mig och gapade, ja alla utom Justin som log. Klara kramade mig och viskade i mitt öra "Du e bäst Erika" Jag log emot henne. Synd att jag skulle hem igen snart jag skulle sakna allt detta, men jag skulle fortfarande sjunga.
Knack knack. det knackade på dörren jag gick för att öppna, där stod Alex.....


-Vad gör du här?, sa jag.
-Inget, sa han och ryckte på axlarna. Han gick in i rummet och tittade sig omkrign, harn såg mina kompisar och justins kompisar sitt där och stirra på oss.
Justin tittade på mig med frågande  blick jag ryckte på axlarna till svar.

-Alex?! hallå vad vill du?, sa jag igen.

Han drog in mig i ett annant rum så dom andra inte kunde se oss. "Erika, du fattar väl att jag inte kommer ge upp så lätt? Jag vill fortfarande ha dig!" Jag gick längre back i rummet.

-Alex gå! Han gick inte. JUSTIN!, skrek jag.

Justin kom inspringades i rummet och tog ut Alex därifrån och slängde ut han genom dörren, sen gick han fram till mig och kramde mig.

-Gjorde han nåt?, frågade han oroligt.
-Nej, sa jag
-Vad bra!

Klockan blev 12 och alla var trötta. Jag och justin la oss i våran säng sen fick dom andra ligga vart dom vill.

(Nästa dag)

-GOD JUL, viskade justin i mitt öra.
-God jul, sa jag trött.

Jag steg upp och tog på mig svart tights vitt linne sen en stor tjocktröja som var stickade och grön. Jag plattade mitt hår och drog på maskara och lite leppglans. Justin hade tagit på sig vita jeans och röd tröja (som bilden där uppe) han hade ckså ett haslband med ett kors ut, han såg riktigt snygg ut!

Det var bara jag och Justin som var vakna, Ryan och Klara la brevid varandra och höll varandra i handen aww, Alexandra och Cristian la också brevid varandra men dom höll inte hand. Filippa och Chaz hånglade visst när vi kom till dom.

-Olala, sa justin och flinade.
-Hahaha, skrattade jag.

Filippa hoppade till och tittade på mig med generad blick.
När alla var vakna gick vi ner och åt frukost. Sen skulle vi öppna julklapparna vi kunde inte hålla oss till ikväll.

(framspolning till dom öppnar julklapparna)

-Justin öppna min, sa jag. Justin tog min och började öppna den. Han tod ut halsbandet med medaljong och dikten.
-Vad fin!,sa han.
-Öppna den, sa jag. Han öppnade den och läste dikten.
-Aww, sa han. Här öppna, sa han och gav mig ett paket. Jag öppnade den och där i fanns det finaste jag nånsin sett (ja förrutom justin då) där la ett halsband med Ett E<3J märka på. Den va ev diamanter och kedjan var svart och len.
-Aww justin TAACK!!, sa jag överlycklig. Jag tog på halsbandet derekt. Den satt perfekt.

Av Klara fick jag en tröja där det står "Im dating JB so back off" haha såå cool, av Filippa ett jättefint armband och av Alexandra en väska.

-Du Erika, sa Filippa. ska du med på cupen fortfarande eller?
-Ja det e klart, sa jag.
-Yes, sa Alexandra. Du är bäst i vårt lag och VI MÅSTE ha med dig!!
-Haha aww tack Alexandra!
-Ska du med Justin?, frågade klara. Asså på cupen?
-Ja,sa han. Mitt hjärta slog ett extra slag. Han skulle tills verige med mig,OMB jag e fan gladast i värden!
-Då har din skiva vat ute i en dag, sa han också.
-Ja det har den , sa jag.

Guud vad jag längtar och se hur många som skulle köpa den, säkert igen men jag hade kul att göra den i alla fall....


Kommentera vetja<33

Postat av: Amanda

Hej, vi gör jätte gärna ett länk byte, jag lägger till din blogg nu.

God jul!

2010-12-23 @ 17:05:06
URL: http://blogbybeliebers.blogg.se/
Postat av: Julia :D

Tack så jättemycket för att ni vill bjuda in mig till bloggsvar :) Min mail är:



[email protected]



Kramisar <3



ps: Gillar er novell så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket ;)

2010-12-23 @ 19:11:25
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: love you jb!

skit bra!!!!!

2010-12-24 @ 07:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0