My one love my one heart del 38

-Då har din skiva vat ute i en dag, sa han också.
-Ja det har den , sa jag.
Guud vad jag längtar och se hur många som skulle köpa den, säkert igen men jag hade kul att göra den i alla fall....



(framspoling till nyår)

Vi var på väg till flygplatsen för vi skulle hem igen till atlanta. Detta har varit dom bästa veckorna i mitt liv! Men visst jag saknade mamma o pappa men jag skulle sakna justin mera om han äkte iväg. Jag hade på mig tröjan jag fick i julklapp av Klara.

-Kom nu vi ska hoppa på flyget, sa justin.

Jag och justi skulle till ATL medans dom andra skulle åka direkt till sverige. Gud vad jag skulle sakna dom, men vi skulle träffas igen om 2 dagar. Jag och justi mamma o pappa och Pattie Chaz o Ryan skulle åka till sverige, justin skulle uppträda där 2 gånger och sen skulle min cup vara. Skivan släpps den 3 Januari och jag var jättenervös.

-Hur lång tid tar det i flygplanet?, frågade jag justin.
-Ca 1 och en halv timme skulle jag tro.
-Okej. Hejdå, sa jag till filippa klara o alexandra. Guuuud vad jag komer sakna er!!. Jag kramade alla 6 innan dom hoppade på flygplanet.
Jag o justi gick till vårt plan och satte oss. Jag somnade mot justins axel.

-Erika, sa justin. Vi e framme nu gumman.
-Okej, sa jag sömnigt.

Vi tog våra väskor sen åkte vi hem till mig.

-Mamma, jag e hemma! (dom hade flyttat tillbax till ATL när dom märkte hur ledsen jag blev över att itne va med justin)
-Erika, sa mamma och kramade mig. Som jag har saknat dig!
-Jag har saknat dig med!! Var e pappa?
-Han handlar julklapp till dig.
-Aww, sa jag. Mamma detta e justin som du vet e min pojkvän.
-Hej Maria, sa han.
-Hej justin.
-Nog småprat nu går vi till mitt rum justin, sa jag och drog med justin till rummet.

Vi satt och småpratade om hur det skulle bli i sverige.

-Jag går ut en sväng!, sa mamma.
-Okej, sa jag.

när vi hörde mamma gå ut började justin kyssa mig, hans läppar var lika mjuka som vanligt.
Kyssen gick över till hångel och vi la oss i min säng. Justin smekte min mage.....


Sorry men hinner itne mera:( Ska dom ha lite nice justinbiebersex eller?:)

kommentera<33

Postat av: anna

biebersex biebersex biebersex :DDDD

2010-12-24 @ 10:33:50
Postat av: love you jb!

ja ja ja biebersex

2010-12-24 @ 10:34:41
Postat av: Melissa bieber

biebersex ;)

2010-12-24 @ 12:20:35
Postat av: Alexandra

Biebersex biebersex biebersex såklart ;) <3

2010-12-24 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0