My one love my one heart del 39

Okej, sa jag.
när vi hörde mamma gå ut började justin kyssa mig, hans läppar var lika mjuka som vanligt.
Kyssen gick över till hångel och vi la oss i min säng. Justin smekte min mage



Justin drog av min röja och smekte min mage.

-Du e för perfekt Erika!, sa han och bet sig i läppen.
-Du e mer perfek Justin Drew Bieber, sa jag.

Han kysste mig igen, jag drog av hans tröja. Jag la mig på rygg med justin över mig. Jag kysste justi på halsen och kände hur han rös. Jag log. Jag tog av min BH och justin smekte mina bröst. jag kunde inte låta bli att stöna lite svagt. Han tog av sina byxor och jag la handen ovanpå kalsongerna. Han drog min över han och kysste mig igen. Jag to ner handen i kalsongerna och tog handen upp o ner, jag tittade på justin hans ögon var stängde och hans stönade till ibland. Jag gjorde det snabbare och snabbare. Efter ett tag tog han av mina byxor och smekte mig lite lätt där. Ibland var justin för perfekt för att va sant.

Ur Justins perskektiv

Jag tog av hennes troser med och stoppa i den. Undrar om det gör ont? Well får fråga det sen.
Jag rörde mig först långsammt sen snabbare och snabbare, hon stönade och jag stönade. helt otrolig känsla!
När vi var helt svettiga och anfådda slutade jag och la mig ner bervid Erika. Jag tog hennes hand och sa...

-Erika, du e mitt ALLT! Lämmna mig ALRDIG!
-Det kommer jag inte, du är för perfekt för att kunna låta bli dig.

Vi bestämmde oss efter ett tag att gå ner och äta, båda två var hungria.

-Vad vill du ha?, frågade Erika.
-Vet inte, durå?
-Hm... Kan vi typ nte göra tacos?
-Visst.....


Sorry för den e kort men ska till kompis!:)

KOMMENTERA<33

btw gissa vad jag fick i julklapp!!..... konsertbiljetter till justin's konsert i danmark 1 april! OMFB<3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0