My one love my one heart del 40

-Vad vill du ha?, frågade Erika.
-Vet inte, durå?
-Hm... Kan vi typ nte göra tacos?
-Visst.....



Medans vi lagade mat blev vi avbrutna ibalnd för vi små pussades(haha) well e man kär så e man.
Maten var klar och vi tände ljus och släckte alla lampor, det blev riktigt romantiskt.
Vi började äta, bästa tacosen hittills.

-Gud vad gott, sa Erika.
-Du läser mina tankar.
-Ahah.

Vi åt färdigt klockan va 8 så vi gick och tittade på en film, det blev Eclips (erika fick välja) hon sa att den va bra så ja.
Oh my gosh, filmen var inte bra, well inte för mig iaf för mycket kärlek men om Erika gilalde den så gillar jag den lite. Men jag kunde inte hjälpa att bli lite avis när hon stirrade på Jacob's mage (Taylors)

-Erika, jag e hemma. Sa Maria. Klockan var nu halv 12.
-Hej, mamma. sa erika.
-Hej Maria, sa jag.
-Hej på er. Justin klockan är mycket du kanske vill sova över här?
-Om jag får, svarade jag och tittade på Erika hon nickade på huvudet.

Ur Erikas perspektiv.

Vi gick upp på mitt rum, jag tog på mig pyamas och la mig brevid Justin i sängen.

-Godnatt bästa Erika, sa han
-Godnatt bästa Justin

Jag somnade fort. Nästa dag åkte vi hm till justin för han skulle packa. Jag stannade i bilen, justin kom ut på 10 minuter igen. Efter det åkte vi em till mig så jag kunde packa.

-Det kommer ta timmar för mig att packa!
-Nädå, inte om du får hjälpa av experten Bieber.
-Haha, hjälpa experten bieber.
-Haha

Jag tog fram min resväska justin gick till mon gaderob och drog ut några kläder, efter 15 minuter var han färdig

-Klar, sa han. Jag stod med halvöppen mun. Haha sluta Erika, du får packa nesesären själv.
-Okej, jag gick till badrummet med justin hack i hälarna.
-Du vet att jag vill ha belöning?, sa han.
-För vad?
-Packningen, svarade han.
-Jaha och vad skulle det vara?
-En kyss.. Eller två du bestämmer, sa han och flinade. Jag lutade mig fram och kysste han i ca 10 sekunder sen började jag gå igen.
-Meen, jag var inte färdig med den kysen, sa han.

Jag ignorerade han och gick in i badrummet tog fram sminka tandborste kam m.m. Pling, jag fick ett sms. "Hej erika och justin jag Chaz Ryan Klara och Aelxandra sitter här och väntar på er ses snart" Det var ifrån Filippa.
Jag visade Justin smset innan jag svarade "Hej alla, vi har precis packat och ska snart åka till flyplatsen ses om typ 15 timmar elr nåt:p kram bieber and Erika"

-Ska vi åka?, frågade justin.
-Okej, jag ska bara skriva lapp till mamma o pappa. Såhär skrev jag: "Mamma o pappa jag och justin åker till flygplatsen nu, vi ses den 4 på cupen. Älskar er hejdå xx Erika" ...


Inga kommentarer på 39:( kommentera extra mkt på denna då<3

41 kommer snart:)

Postat av: Emma

Jättebra!! mera<3

2010-12-25 @ 19:07:35
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: linnea

meeeeeeeeeeeeeeer!!:)

2010-12-25 @ 19:07:46
Postat av: love you jb!

oj det var jul och så så jag hann it komenera men brukar alltid göra det annars !!! bästa!

2010-12-25 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0