My one love my one heart del 41

-Ska vi åka?, frågade justin.
-Okej, jag ska bara skriva lapp till mamma o pappa. Såhär skrev jag: "Mamma o pappa jag och justin åker till flygplatsen nu, vi ses den 4 på cupen. Älskar er hejdå xx Erika" ...


(bara så ni vet när hon pratar med justin e det ju på engelska fast vi skriver på svenska, kompliserat men på denna när hon pratar till svenskar e det på svenska så justin förstår inte vad hon säger hoppas ni fattar:))


(på flygplanet ur erikas perspektiv)

Jag satt och lyssnade på musik med justin, Favorite girl skulle sprecis börja justin började sjung med, men det var bara jsg som hörde..

You are how im thinking off and girl u aint my
runner off and no matter what your allways #1.
My prised possition one and only adore you girl
i want you...

jag somnade visst för justin väckte mig och vi var framme i sverige, mitt hemland igen.
vi tog våra väskor och skulle ta en taxi till mitt hus.

-Taxi, kallade jag på en som åkte förbi. Den stannade och vi satte oss i taxin
-Vart ka ni?, frågade han jag sa adressen
-Du låter rolig när du pratar svenska, sa justin
-Haha gör jag?
-Ja, kan du inte lära mig lite?
-Visst, vad vill du lära dig?
-Hur säger man "I love you"?
-Såhära jag älskar dig
-Okej såhära? Jag älskar dig?
-Ahha aww jaa du låter gullig när du pratar svenska:))
-Haha
-"Puss". sa jag
-Vad betyder det?
-"Kiss"
-aha, sa han.

Vi kom fram till mitt hus och utanför stod alla. Jag sprang ram och kramade alla en efter en

-Heeeej, sa jag.
-Hej guuuud vad vi har saknet er!, sa Filippa
-Tja brro, sa Ryan till Justin.
-Broo tjabba, svarade han.

När alla hade hälsat gick vi in i huset igen, dom hade fixat så alla kunde sova i vardagsrummet (asså Klara Ryan Chaz Alexandra Cristian och Filippa) jag och justin skulle sova i mitt rum.

-I morgon e det cup, sa Klara när vi hade satt oss i soffan alla pratade med alla.
-JA, gud vad taggade jag e, savarade jag.
-Ja, vi kommer vinna!, sa Filippa.
-Såklart, instämmde Alexandra.

Vi satt och pratade tills klockan var 11 sen gick vi och la oss, vi skulle stiga upp halv 9 för cupen började 11 så bäst att inte vara uppe för länge.

-Du erika, sa justin när vi hade lagt osss i sängen.
-Aa
-I natt när vi sover, släpps din skiva i USA.
-Juste! guud vad kul:) Hoppas någon köper den!
-A det tror jag, sa han och log.
-Varför?
-Jag kanske "råkade" twittra nåt om det idag, sa han
-Ahha du e för söt
-Jag kanske e söt men du e sötare!
-Aww

Jag vände mig om så jag tittade in i justins ögon

-Godnatt bästa justin
-Godnatt ännu bättre Erika

Pip pip pip hörde jag alarmet gå, var klockan redan halv nio jesp. Jag öppnade ögonen justin hade inte vaknat än. Han var så söt när han sov så jag ville inte väcka han. Jag gick ner och väkte tjejerna, vi tog på oss match kläderna och dukade fram frukost....


Hur ska cupen gå?? Win or lose??

kommentera<3

Postat av: frida

mer mer mer skitbra!! jag tycker dom ska vinna hela cupen!! måste ha meer ikväll!:) älskar bloggen!:)

2010-12-25 @ 21:09:03
Postat av: Johanna/Moonlight

Har läst hela din story nu, och tycker att den är obeskrivligt bra!!!! Älskar den verkligen, måste ha mer nu!!

2010-12-26 @ 00:24:39
Postat av: sofia

meeeeeer!:D

2010-12-26 @ 02:17:25
Postat av: love you jb!

merrrrrr !! snälla kan du ha mer drama? det är så bra då!typ alex kmr till machen elr ngt sånt haha

2010-12-26 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0