My one love my one heart del 42

Pip pip pip hörde jag alarmet gå, var klockan redan halv nio jesp. Jag öppnade ögonen justin hade inte vaknat än. Han var så söt när han sov så jag ville inte väcka han. Jag gick ner och väkte tjejerna, vi tog på oss match kläderna och dukade fram frukost....



Ur Justins perspektiv

Jag hörde att nån var vaken där  nere så jag steg också upp. Jag tog på mig svarte jeans och blå hoodie sånna nördglasögon och en blå mössa.
Jag gick ner till tjejerna i köket.

-Morron, sa jag.
-Morron, sa dom tillbax
-E inte killarna vakna än?, frågade jag.
-Nä, sa erika.
-Haha synd för dom, sa jag och gick till dom.
-Vaad?, frågade Klara
-Om man sover när jag e vaken kanske man inte vaknar såå nice... sa jag och flinade
-Haha, så du menar att vi ska ha ett litet bus nu elr?
-YES! hahaha, sa ja. Har ni nån grädde erika?
-Ja visst vänta så ska jag hämta.

Erika kom med grädden och jag gick fram först till Ryan och sprutade ett sotr skägg och ögonbryn sen gick erika och hämtade jordgubbssylt och tog det på kinderna, hahah nice asså. Jag gjorde likadant på Chaz och Christian.
Jag tog min mobil och fotade sen la jag upp det på twitter och skrev "My boys Chaz Soomers Ryan Butler and Christian Beadles they look nice today:)" jag twittrade det sen väckte jag killarna

-Heej dags att vakna, sa jag och kittlade dom.
-Hahah, sluta brrro, sa dom jag slutade
-Ni kanske ska titta er i speglen snyggingar??
-vafan har du nu gjort, sa Chaz och gick emot speglen i hallen. FAAN justin du ska fan få!
-Hahah åå vad rädd jag blev då!, sa jag.
-Killar om ni e färdiga kanske ni kan skjutsa oss till cupen??, sa Alexandra.
-Ja precis vi måste fixa detta vi måste vinna!, sa Klara

Ur Erikas perspektiv

När killarna var färdiga gick vi ut till bilen såklart skulle Chaz behöva ta med mycket mat, jaja vi får väl handla sen. Vi kom fram till inomhushallen änsålänga var det bara mitt lag där. det var liksom våran cup så vi fick komma först.

-Becca, sa jag och sprang till min ex bästis hon dumpade mig när jag åkte med justin.
-Erika, sa hon
-Hur e det?. rågade jag
-Jo bra är peppade som fan!
-A jag med!! när e första matchen?
-Om 45 minuter, sa hon
-Okej vi ses snart, sa jag och kramde henne. Jag gick till justin och sa..
-Ska ni stå här bara elr följa med in??
-Vi följer nog med in, svarade han
-Vabra:)

När det var 5 minuter kvar till matchen gick vi och värmade upp. Alla var riktigt taggade.
Nu var det vår tur att spela vi skulle möta nåt Malmö lag. Resultatet blev 7-1 till oss.
När jag va på väg till justin och dom andra kom en kille fram till mig, det var Alex.

-Alex, vafan gör du här?
-Ni spelar cup! Jag kommer alltid på era cuper!, sa han och kysste mig jag puttade undan han och sa-
-FAAN alex lämna mig ifred! sen sprang jag till justin, han hade sett allt och kramade mig.
-Såja Erika, han ska fan inte få komma nära dig igen!
-Erika vi ska spela nu, sa Filippa.
-Okej, sa jag och reste mig upp.
-Lycka till, sa justin och log emot mig.
-Tack, sa jag och log tillbax

Denna gången skulle vi möta Staffanstorp 7 tror jag. Den matchen blev jämnare men vi vann med 4-2.
Nästa match skulle vi spela om 2 minuter igen så vi fick inte gå upp till läktaret.
Den matchen vann vi igen med 6-4.
Nu hade vi bara finalen kvar. Alla ställde sig mitt i planaen och högtalarna sa våra namn. När han sa mitt namn såg jag hur justin skrek, jag log.
Matchen började och vi gjorde ett mål. YES 1-0 till oss. Det var en liite hårdare match men vi vann!! med 3-0
När slutsignalen gick sprang alla in på planen och kramde oss. Jag såg justin komma till mig och jag kysste han.

-Bra spelat, sa han.
-Tack!

Jag såg Alex komma.

-Justin kan vi gå?
-Varför? jag nickade emot Alex
-Jaha visst, sa han......


kommer Alex följa efter dom??

Kommentera!!<33

Postat av: love you jb!

ja gör ngt bra nu haha snälla kan it vänta!

2010-12-26 @ 11:04:21
Postat av: Johanna/Moonlight

Skit va bra du skriver verkligen :D Me,mer, så himla spännande ju!!!

2010-12-26 @ 11:13:40
Postat av: Anonym

Aa låt honom följa efter.

2010-12-26 @ 11:31:17
Postat av: frida

vill ha meer nu!!:) den är skitbra!:)

2010-12-26 @ 11:49:47
Postat av: Johanna

Han kan följ efter :) kan inte vänte till nästa !!!

2010-12-26 @ 11:59:07
Postat av: Julia

jättebra jag vill ha mer

2010-12-26 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0