My one love my one heart del 43

Jag såg Alex komma.
-Justin kan vi gå?
-Varför? jag nickade emot Alex
-Jaha visst, sa han



Ur justins perspektiv

Fan att han alltid ska förstöra allting. Jag och Erika körde hem medans dom andra åkte för att köpa mat.
Vi såg på tidningen en artikel om Erikas skiva såhära stod det:

"Erika Olsson, Justin Biebers flickvän. Släppte igår sin skiva 'One day without your love' i USA, redan efter 3 timmar hade 270 exemplar sålts. Efter ett dygn hade hela 700 exemplar sålts. Är det bara för Värdens mest kända artis justin bieber är hennes pojkvän eller är den ren talang? Vi får väl se!"

Jag fattade ju inte vad det sotg för det va på svenska men Erika översatte det till mig.

-WOOW 700 exemplar på ett dygn grattis!, sa jag och kramde henne.
-OMB jag kan fan inte fatta det!! hahah

När vi kom fram till huset satt det ett par elr nåt framför dörren och kysstes. Jag kände igen tjejen det va jasmine!!! Faaan måste hon förstöra allt?? Men vem va killen?? Vi gick emot dom

-Alex?, sa Erika
-Jasmine?, sa jag.

Dom tittade på oss....


Kort javet:( men har jättemkt att göra idag lovar att lägga upp 2/3 st ikväll lovelies:)

Kommentera!!

Postat av: frida

meeeer!!:)

2010-12-27 @ 12:06:11
Postat av: Julia

jättebra mer

2010-12-27 @ 13:11:46
Postat av: Johanna/Moonlight

Herregud ofta alex och jasmine!!:O Men det var iaf skitbra!!!Mer,mer!!

2010-12-27 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0