My one love my one heart del 45

Jag twittrade "Having a great time in sweden, my girl Erika played fotball today nice they won!" efter ca 5 sekunder efter jag hade twittrat bombades jag med tweets från mina fans vissa av dom var hur söta som helst och tweetade typ "Yey happy for u @justinbieber and Erika" jag har dom bästa fansen det e bara att inse fakta....


Chaz och Ryan kom in till vardagsrummet bärandes på tjejerna, dom sov också.

-Hej, sa jag
-Tja.
-Vad ska vi göra??
-Vet inte, kan vi typ inte... busa??, sa Ryan
-Ahhaha, JAA, sa Chaz

Tjejerna hade ändå sovit i över en timme, såå vi gör ett spratt:)

-Visst, sa jag

Vi tog några pennor och skrev i deras ansikten jag skrev i erikas "Biebs six pack... WOW" hahah ja vet tramsit men sant!! Chaz skrev på Filippa "Im livin cuse if Chaz" och Ryan på klaras "Ryan, o ye" haha jaja..
Vi hämtade vatten

-På tre heller vi ett....två....tre....
-Ahhh, skrek dom
-HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA, vi rullade runt på marken och skrattade.
-Fan killar!! dom sprang till spegel,

-OMOGET Chaz, sa filippa
-Ryan wtf hahah, sa klara
-Justiiiiiiin, sa Erika

Alla tre tittade på varandra sen gick dom emot oss

-Ohh killar bäst att springa, sa jag medans jag skrattade.

Dom kuatde emot oss och slängde sig över oss medans dom kittlade oss.

-Hahahahha tjejer sluuuuuta, skrek Ryan
-Ja, sluta det e jämt nu!!, höll jag med.
-Hahah killar ni kommer få, sa filippa.
-Ja det e krig!!, sa Alexandra.

Ur Erikas perspektiv

När alla hade lugnat ner sig var det dags att ducha, ja för oss tjejer iaf

-Kom vi duchar, sa filippa
-Tillsammans? Alla 3?, sa Ryan
-Ja, e det nåt fel på det?, sa jag jag såg att justin började bita sig i läppen när han tänkte på det. Ha

Vi gick upp och tog av oss kläderna. När vi sotd i bara underkläder kom killarna in

-Opps, sa dom och skrattade mdans dom tog ett foto.
-Faan, sa vi och tog kameran ifrån do m och raderade bilen emdans brottningen mellan alla hade börjat.
Vi har alrdig haft såhär kul!! OMG asså, tillsist fick killarna också ducha med oss (med badkläder) så det va jättetrångt i duchen.....


Äntligen kommer del 45=)

kommentera!!

Postat av: Anonym

Mer snälla mer. Kan du it lägga upp en på kvällen me ?det är jätte bra lixom jag dör av längtan.haha ni är bäst om ni lägger upp en på kvällen me

2010-12-28 @ 17:57:58
Postat av: Anonym

snälla merr så himla braa :DD

2010-12-28 @ 18:40:23
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahhha jag vill oxå ha så roloigt :D Mer,mer, d är skitbra :d

2010-12-28 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0