My one love my one heart del 46

-Opps, sa dom och skrattade mdans dom tog ett foto.
-Faan, sa vi och tog kameran ifrån do m och raderade bilen emdans brottningen mellan alla hade börjat.
Vi har alrdig haft såhär kul!! OMG asså, tillsist fick killarna också ducha med oss (med badkläder) så det va jättetrångt i duchen.....



Klockan va 8 och alla var trötta så vi skulle titta på film, tjejerna fick välja och det blev Titanic. Värdens bästa film enligt mig. Jag började alltid gråta i slutet, fast jag har sett den 150000 gånger. Chaz och Ryan satt mest och tramsade med justin försökte konsentrera sig fast man såg hur han försökte hålla sig för att inte gäspa eller nåt.
När filmen var slut var alla jättetrötta så vi gick och la oss.
Vi skulle sitga upp tidigt som fan nästa dag igen för vi skulle åka till USA igen.

-God natt Justin, sa jag
-God natt Erika, sa han.

Ur Justins perspektiv

Innan jag somnade tänkte jag på Erika, hur glad jag är för jag har henne. Jag har alldrig varit lyckligare i mitt liv.
Jag vaknade när min mobilalarmet gick, klockan var halv 6. Erika va så söt när hon sov.

-Erika, sa jag och pussade henne på kinde. Dags att vakna.
-Mm, sa hon sömningt. Jag gick till badrummet och duchade. Det ska bli skönt att åka hem, men jag kommer sakna sverige. Hoppas vi kommer hit snart igen.

Ur Erikas perspektiv

Justin väkte mig sen hörde jag att han gick och duchde. Jag gick upp och tog på mig gråa mysmtxor svart linne och en röd/grön/gul ruting skjorta. Det ska bli kul att åka till USA och ha mitt första EGNA uppträdande!! jag har fortfarande inte fattat ett JAG har släppt en singel, helt sjukt. Justin kom in i mitt rum igen med bara handuk runt sig, hans mage!! ja det finns inga ord...


Sorry men hinner inte skriva mera:)

Kommentera!! (det har blivit lite kommentarer:(

Postat av: Anonym

Du kommer alldrig tappa mina komentarer haha

2010-12-28 @ 19:29:25
Postat av: Julizzzzzz

Mer mer mer e ett novell freak så jag vet lite om noveller och jag har läst massaor av dåliga noveller och jag kan lungt sätta att den här er en av dom bästa jag någonsin. Haha

2010-12-28 @ 19:58:01
Postat av: Johanna/Moonlight

D var precis lika bra som alla andra :D Menas med Grymt bra:D!!!!!

2010-12-28 @ 20:23:58
Postat av: Julia

Seriiiiiiiiiiiöööööööööööööst jag älskar hela novellen ! läste igenom hela idag and i'm in loooove!

Så snälla , fina , rara , söta , bästaste Linnea o Denise skriv meeeeeeeeeeeeeeeeeer jag dör annars seriöst asså ! Älskar novellen den är fett bäst...

aldrig läst en bättre novell ! <333

2010-12-28 @ 21:01:27
URL: http://alltiidjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besatt!!!! Skriv mer

2010-12-28 @ 22:11:32
Postat av: yoyo<33

Jag håller med den där Julia (elr vad hon nu hetr) jag kommer att dö om ni inte tar ut en till nu och när jag säger dö menar jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



P.S Tänk lite på stvningen (lol?)

2010-12-28 @ 22:36:32
URL: http://bestyoyoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0