My one love my one heart del 47

Justin väkte mig sen hörde jag att han gick och duchde. Jag gick upp och tog på mig gråa mysmtxor svart linne och en röd/grön/gul ruting skjorta. Det ska bli kul att åka till USA och ha mitt första EGNA uppträdande!! jag har fortfarande inte fattat ett JAG har släppt en singel, helt sjukt. Justin kom in i mitt rum igen med bara handuk runt sig, hans mage!! ja det finns inga ord...



hans mage va bara fööör perfekt.

-Hallå, erika mitt ansikte e här, sa han och skrattade.
-Jaja, sa jag och tittade på hans anstikte med irriterad blick. Varför måste du va såå prefekt?
-Haha, du det e jag inte....
-Jopp.
-Jaja, men jag måste klä på mig, sa han
-Jamen gör det då
-Okej, sa han och rykte på axlarna medhans han letade fram kläder. Han tog på sig svart jeans och en lila tröja. Nice.

Vi gick ner och väkte dom andra, medans dom klädde på sig eller duchade fixade vi fram frukost. Jag hade träningsvärk ifrån cupen, jag va helt stel i benen, men fotboll är det näste bästa som finns (Justin kommer före så klart sen sjunga på 3 plats) 

(På flyplatsen)

Vi hoppade ur taxin och tog våra saker. Jag vände mig om och hörde folk skrika, det första jag tänkte va ju att justin va bakom mig, MEN dom sprng emot mig istället. Där var kanske 50 st som ville ta bild och få aoutogrph. Vissa fick men tyvärr inte alla för vi va tvunga att passa flytiderna.
På flygplanet satt vi och selade kort och hade kul. (det var ett privat plan) Ryan ville köra klädpoker men NEEJ aldrig haha. Efter några timmar var vi äntligen framme igen. Mamma stod och väntade på oss på flygplatsen för hon skulle ta oss hem till mig sen skulle dom sova över där i en natt för jag skulle uppträda nästa dag och alla ville se det.

Ur Justins perspektiv

När vi såg Maria (Eriksa mamma) sprang erika dit och kramade henne.

-Maaaammmaa, sa hon
-Hej gumman
-Hur e det?
-Bara bra, sa hon.
-Och pappa?
-Jo, det e bra med han med han är bara lite förkyld.....


kommentera:)

och jag tycker alla ska gå in på denna bloggen : justinfans.webblogg.se är beronede av den(L)

Postat av: Johanna/Moonlight

Sjukt bra som vanligt:D!!! mer,mer....

2010-12-29 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0