My one love my one heart del 48

-Maaaammmaa, sa hon
-Hej gumman
-Hur e det?
-Bara bra, sa hon.
-Och pappa?
-Jo, det e bra med han med han är bara lite förkyld



Jag skulle prata med maria om en sak, jag ville att Erika skulle flytta hem till mig. Jag älskar henne och kan inte vara ifrån henne. hon ÄR mitt allt. Vi kom fram till erikas hus tjejerna sprang till hennes rum och chaz o ryan gick nånstans, nu skulle jag fråga.

-Maria
-Ja, justin
-Em, jo jag undrar en sak. Kan Erika kanske få flytta hem till mig? Pattie min mamma bor med mig och så. Detta skulle betyde jättemycket för mig jag älskar verkligen erika hon är det bästa som nånsin har hänt mig och jag vill inte lämmna henne för nåt i hela värden såå snälla?
-Justin, det är väldigt mycket just nu.. men jag lovar att tänka på det. Och det finns ganska stor chans, hon är verkligen glad med dig, förrendrad på ett bra vis. Jag gillar att se henne såhära.
-Okej, sa jag och kände hur hoppet ramlade ner men fortfarande fanns där.

Ur Erikas perspektiv

Jag såg att justin pratade med mamma, hoppas hon inte skämmde ut mig. Jaja, jag klara och filippa och alexandra fixade ett sprat till killarna. Vi hade värsta ideén. Det var ingnet dumt utan bara en överraskning.
det var ett vi gjorde en låt till killarna om hur mycket vi gillade dom och hur mycket dom bettyde för oss. Klara kunde spela gitarr riktigt bra så det fick hon göra medans vi fixade med sången.
Detta hade vi hunnit med jag skulle börja sjunga

"We met at a place above. U had that nice smile and a great humor.
At that moment i new that you were the boy in my dreams, you were the boy
i wanted to live with."

Det var allt vi hade hunnit med den versen. Refrengen skulle låta typ såhära (klara alexandra och filippa  skulle sjunga refrengen också med Erika)

"We are the 3 happiest girls, to be with so great boys all day,
We love you and support you throu everything no matter what."

Ja, hoppas dom gillar det!! Sent på natten närmare bestämmt halv 3 var vi helt färdiga med låten. Allt var perfekt. Killarna var misstänksamma när dom inte fik vara med oss, men dom va i rummet brevid och gjorde nåt förmodligen sov.
Vi vaknade och väkte killarna.

-KILLAR VAKNA, skrek vi.
-VAH??, sa Chaz och reste sig spikrakt upp.
-Hahaha upp och hoppa klockan är 12!! Och vi ska vara där om 3 timmar!!, sa jag lite freakd out.
-Juste, du ska ju uppträda idag erika, sa ryan sömnit.
-JAA så det e därför ni ska skynda er!!
-Okej okej chilla.

Vi lät killarna va och klädde på oss.


Erikas outfit          

Jag blev jättenöja med min outfit. 

-Olala vem är det för nån snygging?, sa justin när han såg mig
-Haha var e det nån bakom mig? sa jag och tittade bak.
-Kul nä jag menar dig, du e fan föör snygg!!
-Aww, tack! .....    


Kommentera!!

Btw håller redan på med nästa ;)                     

Postat av: Johanna/Moonlight

Ja, mer,mer, så grymt bra :D

2010-12-29 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0