My one love my one heart del 49

-Olala vem är det för nån snygging?, sa justin när han såg mig
-Haha var e det nån bakom mig? sa jag och tittade bak.
-Kul nä jag menar dig, du e fan föör snygg!!
-Aww, tack!


Mamma hade åkt till jobbet så vi hade huset för oss själva.

-Ska vi äta frukost eller jag menar lunch???, sa Klara klockan hade blivit 1.
-Yes, sa jag och började ta fram lite allt möjligt.

När alla va färdiga plattade vi tjejer håret m.m. Killarna fattrade inget eftersom egentligen skulle inte dom uppträda ju men överraskningen visste ju dom inte om... än.
Jag började bli lite nervös på vägen dit men jag visste att det skulle gå bra.
När vi kom fram va det mycket mer folk än vad jag trodde det skulle va, kanske 3000 var där!!! Oh my gozh

-Lycka till shawty, sa justin
-Tack justin, sa jag och kramade han. Han skulle sitta i publiken med Chaz och Ryan.

Vi gick backstage och förbredde oss. Jag skulle sjunga "One day without your love" sen en cover på "When i look at you" av Miley Cyrus. Sen låten till killarna.

(When i look at you)


Jag gick upp på scenen och alla skrek, fan vad peppad jag blev.

-Hej alla!, sa jag
-HEEEJ
-Är ni redo?
-JaaA,sa dom. jag log för mig själv.
-Okej då kör vi. Jag tänkte börja med "One day without your love".

Introt började och jag sjöng. Alla skrek och jag tittade efter Justin, där va han. Han sotd upp och tittade på mig.
Jag tog sista tonen och ALLA skrek. WOW vilken kännsla!

-Är ni reda för nästa?, frågade jag
-JAAA
-Okej, jag tänkte köra en cover på "When i look at you" av Miley. Hoppas ni gillar det.

Klara kom ut på scenen hon skulle spela gitarr till låten. Jag började sjunga. Alla tog upp sina mobiler och tog dom fram och tillbax. Det va otroligt. Jag sjöng färdigt den med, denna gången stog alla upp.

-Ni e bäst!!, sa jag. Okej nu har jag och mina bästa kompisar en överraskning. Kom ut här tjejer.

Dom kom ut med varsin mick. Klara satte sig igen på stolen och förbredde sig.

-Denna låten är till 3 speciella killar. Hoppas ni gillar den, sa jag medans jag tittade på justin chaz och ryan. Dom såg RIKTIGT överraskade ut.
Jag började sjunga

"We met at a place above. U had that nice smile and a great humor.
At that moment i new that you were the boy in my dreams, you were the boy
i wanted to live with."

Ur justins perspektiv

När dom gjorde "överraskingnen" blev jag riktigt gald och chockad på samma gång. Jag tittade på killarna, dom såg lika chockade ut. När Erika började sjunga kände jag fjärilarna i magen.
Kenny kiom till oss och sa

-Kom ni ska upp på scen.

Vi gick med han. Sången va riktigt bra!! Vi kom upp på scenen, tjejerna och killarna i publiken blev vildare men det sket vi i. Jag gick till Erika och kramade henne bakifrån. Dom avslutade sången och erika vände sig emot mig.

-Tack, viskade jag i hennes öra.
-Allt för dig, viksade hon tillbax. JAg lutade mig tillbax och kysste henne....


U like??

vad ska hända??

Kommentera! :D

Postat av: Johanna/Moonlight

Jättebra x 1000000 :D mer,mer ofc jag gillar d mer än d till och med :D

Kan nt killarna göra någon överraskning till tjejerna???Bara ett förslag ;)

2010-12-29 @ 21:43:08
Postat av: Anonym

Aaaaaw så gulligt!! ;) meeer!!! :D

2010-12-30 @ 03:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0