My one love my one heart del 52

-Vill du vara själv en stund?
-Om deär okej?
-Ja självklart.
Jag gick till bilen och satt där i typ 5 min. Sen kom erika och vi började åka hem



Jag tänkte på det erika hade sakt att hennes syster ville ämna halsband till Selena och Miley. Det va nånting jag kunde fixa till henne.

Ur Erikas perspktiv

Det kännds lite bättre när vi hade planterat blommer på hennes grav. Jag saknar henne jättemycket, fortfarande.
Vi kom fram till mitt hus igen, Klara sprang ut och kramade mig.

-Hur gick det?, frågade hon
-Jo, det gick väl bra antar jag.
-Okej, sa hon och kamade mig igen. Vi gick in Chaz och Ryan spelade nåt kortspel mot Alexandra och Filippa.
-Vem vinner?, frågade jag
-Viii, sa Ryan. YEES vi vann aha vi vann, sa han och dansade seger dans
-Haaha, skratatde vi andra.

Jag mådde mycket bättre och ville glömma bort det tråkiga ett tag.

-Kan vi inte göra nåt roligt?, frågade jag
-Som vad?, frågade Klara
-I noow, sa Filippa
-Vaaaad?, frågade jag. hahah jag va helt freakad såå jag va lite knäpp.
-Haha nä inget, sa hon
-Joo, kom igen!
-Nää, sa hon igen.
-JAVEET, sa jag
-Vad?
-Hahah ingen okmmer vela göra det
-Men komigen, sa justin
-JAJA, när jag inte hade träffat er killar körde vi klädpoker i skolan på en övernatting, kommer ni ihåg det?, frågade jag Filippa, klara och alexandra.
-Juste, fan va kul vi hade!
-HAHa i now, kan vi inte för det?, sa jag och tittade på killarna.
-JA, sa Chaz
-Nja.... okej, sa Ryan
-Måste vi?, sa justin
-JUSTIN fega inte u nu:) hahah, sa jag.
-Jo men allvarit, sa han
-JAJA

Vad händer?

kommentera

Postat av: Johanna/Moonlight

hahha va roligt med klädpoker :P

iaf skitbra:D

2010-12-31 @ 11:34:15
Postat av: Anonym

Neeeej Vrf var den så kort skriv mer ! Snälla :( hahah

2010-12-31 @ 11:38:26
Postat av: Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0