My one love my one heart del 53

-JAJA, när jag inte hade träffat er killar körde vi klädpoker i skolan på en övernatting, kommer ni ihåg det?, frågade jag Filippa, klara och alexandra.
-Juste, fan va kul vi hade!
-HAHa i now, kan vi inte för det?, sa jag och tittade på killarna.
-JA, sa Chaz
-Nja.... okej, sa Ryan
-Måste vi?, sa justin
-JUSTIN fega inte u nu:) hahah, sa jag.
-Jo men allvarit, sa han
-JAJA



Ur Justin's perspktiv


Men kan vi inte gå till stranden eller något istället?
-Men Justin alla vill köra kläpoker utan du?!
-Ja men jag tycker inte om att spela såna spel
-Okej vi gör så här! Vi går till stranden nu! Men sen när vi kommer hem då ska du va me på de!
-mhm okej da!

Yes tänkte jag för mig själv! Jag slapp de en stund till! Fast nu har jag ju iförsig lovat dom att köra de sen. Aja skit samma!. Vi gjorde oss i ordning och gick sedan till stranden. När vi kom fram skrek ryan
-SISTEN I FÅR BÖRJA MED ETT PLAGG MINDRE!!
Alla började skrika och sprang de fortaste dom kunde!. Jag sprang precis bredvid Ryan. Jag tittade på honom och sparkade till hans fot så han snubblade och ramla. Jag fortsatte springa.  Jag kollar bak och ser hur han kommer närmre och närmre.
-Jasså!! Är de ända sättet att du ska komma ifån mig sa han och skrattade!
-Hahah nej du vet att jagär snabbare än dig. Men ville bara va säker på att jag kommer i först
Båda vi började skratta. Men vi förtsatte springa och vi hoppade i vattnet. Vi vände oss om och kollade vem som kom sist. Erika kom däe gåendes jätte lungt. så gör man Chaz aäga
-Ha! Erika får ha et plagg minder!!
Jag simmade fram till Erika och la mina armar om henne. Hon kollade på mig och log. Jag kollade tillbaka på henne och kysste henne försiktigt på läpparna. Plötsligt började Filippa skvätta vatten på oss. Sluta Skrek Erika. Och började skvätta tillbaka!

Ur Erika's perspktiv


När jag och Filippa sog och skvätta på varandra började vi skvätta på dom andra ocså. Så alla stog och skvätta på varandra!. Vi höll på kanske en timme. Sen började det bli kallt. Jag går upp nu sa jag. Jag med sa Justin. Okej sa dom andra och fortsatte skvätta på varandra. Jag satte mig på våran filt och lindade min handuk runt mig. Justin kom och satte dig bredvid mig. vi satt och pratatade et tag. Tillslut kom dom andra upp.
-Ska vi dra hem eller? Frågade Chaz
-Aa snart! Jag vill se Solnedgången svarade jag.
-Okej men jag drar gem så länge!
-Jag me sa Ryan
-Ahh jag me sa Filippa
-Okej jag me sa klara
Jag tittade på alexandra
-Okej jag också sa hon och gick.
Jag tittade på Justin som sa
-Ja stannar här med dig sa han och tog min hand.
När solnedgången var borta gick vi tilbaka hem. När vi kom hem hade dom andra redan klätt på sig lte saker. Så jag och justin gick upp och duschade sen klädde vi på oss. När vi kom ner så skulle precis börja när de plingade på dörren...




 Vem är det??
Glöm inte kommentera! De blir mycket roligare att skriva då :)<33


Postat av: tara

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:50:28
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var ofc jättebra x 10000.:D

2010-12-31 @ 13:09:42
Postat av: Julia

meeeeer jättebra

2010-12-31 @ 13:59:35
Postat av: Anonym

Jätte bra kan du it skriva en till nu?

2010-12-31 @ 14:25:04
Postat av: Anonym

älskar novellen !! skriv mer :)

2010-12-31 @ 15:47:23
Postat av: Celine

Jättebra!:D

2010-12-31 @ 22:18:25
URL: http://lovetobieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0