My one love my one heart del 8

SKIT nu har jag ingen att sjugna overboard med... elr vänta lite
-Erika!! kan du komma tillbax e du snäll?
-Visst vad?
-Nu när jasmine inte är kvar.. när jag sa hennes namn så jag hur erika blev sur... så kan jag inte gör aoverboard med någon annan såå jag undrar om du vill sjunga lite för mig nu och sen kanske sjuna den med mig på scenen?..


Ur erikas perspektiv

WHAT?? jag kan inte sjunga jag har inte sjungit mer än i duchen och kanske för mamma när jag var yngre men inte för 7000 människor!!
-Kom igen Erika det kommer gå bra! Sjung!
Okej jag måste göra detta för justin! Men vilken låt ska jag sjunga nu?
-Okej justin jag sjunger nu... 'You make me feel like im livin a teen age dream the way you turn me on i cant see....' 
Justin stod och halvgapade jag visste inte om det var för jag var sjukt dålig elr om jag kanske kunde vara liiite duktig.
-WOW! du har en underbar röst erika!!
-Va! haha tack
-Kom Jessica men frissör komer göra dig extra fin innan du ska gå upp på scen!
-Ookej
VAFAN ha jag tagit mig in på?? JAJA jag kan inte göra nåt emot det nu.....
-Hej Erika. Det var Jessica som pratade med mig.
-Hej!
-Så du är den mystiska tjejen justin har fallit för?
-Ahah ja det kan man säga.
-Han gillar verkligen dig erika! Jag har aldrig sett han såhär glad förrut! han ler hela tiden och är aldrig irriterad längre!
-Tror du det bara är för han gillar mig?
-Nä jag tror inte det, jag vet det!
Awww :') var allt jag kunde tänka just då. Jessica hade fixat lite med min frissyr det såg riktigt snyggt ut, han satte på lite mera mascara och tog fram lite nya kläder. Jag ahde på mig ett par jeans och en vanlig tröja. Jag drog försiktit på mig det fina ,och säkert, jättedyra linnet med ett tryck på. jag tog på mig ett par lila tights.
En av justins crew gav mig en mick och sa att jag skulle gå ut när musiken startade.

Ur justins perspektiv

Innan dom skulle starta overboard ville jag bara förbreda fansen.
-Vill ni göra overboard nu eller?
"JAAAA" skrek alla
-Då ska ni det! men det är ett liiitet ändrig i schemat! Jasmine hade annat för sig, och jessica är för långt bort, och jga kn ju inte gör hela själv det vore inte samma sak, så en tjej som heter Erika ska sjunga med mig. jag joppas ni gillar henne lika mycket som jag gör! Då kör vi!

Introt börjar och Erika kommer ut. Hon är jätte snygg! jag måste anstränga mig för att inte tita på henne hela tiden!
Hon sjöng så jäkla fint! Alla fansen skrek där ute!
Jag började på min vers och vi gick emot varandra jag tog i hennes hand och tittade in i hennes ögon.....


Sorry för den e såå kort men hinner inte skriva mera:( bättre än en kort än ingen alls elr? kommentera vad ni tycker

Postat av: Emma

SÅÅÅ JÄVLA BRA!!!! MER!!

2010-12-01 @ 20:12:40
URL: http://twilighteralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0