My one love my one heart del 9

Introt börjar och Erika kommer ut. Hon är jätte snygg! jag måste anstränga mig för att inte tita på henne hela tiden!
Hon sjöng så jäkla fint! Alla fansen skrek där ute!
Jag började på min vers och vi gick emot varandra jag tog i hennes hand och tittade in i hennes ögon.....


Ur Erikas perspektiv

Jag gick ut på scenen och tittade ut på alla fansen, man såg inte så långt utan bara dom som satt långt fram vilket gjorde att jag inte var lika nervös längre. Jag började sjunga och det lät väl helt ok!.
Justin började sjunga med mig och vi gick emot varandra jag tog hans hand och resten av låten njöt jag bara av!

När låten var slut kramade justin mig. han var riktigt bra på att kramas (hah)
Jag gick backstage igen och satte mig i en soffa, det var riktigt roligt!
Justin avslutade konserten och jag backstage till mig.
-Fan vad duktig du är Erika!!
-Va?! haha tack<3
-Nä men ärligt!!
-Tack! Jag lutade mig fram och pussade han snabbt på munnen.
Justin log.
Vi gick till limusinen och åkte hem till justin.
Klockan var 23:00 och båda var riktigt trötta,
-Justin var ska jag sova?
-Jag hoppasdes du ville sova med mig, sa han och peckade på sin säng.
-Klart jag vill! titta bort!
-Varför?
-Jag ska ta på mig min pyamas!
-Men....
-Titta bort justin!
-Okej, okej. Han tittade bort, jag vände mig om och tog av mig mina kläder.
-Du titta väl inte justin?
-Neej.
när han sa det lät det som han var mycket närmare mig än vad jag trodde han skulle vara. Jag vände mig oom. Jag stod 1 meter ifrån mig och han gapade.
-Vad?sa jag och tittade ner på mig, jag hade trosor och bh på mig.
-Nä inget du är bara för snygg asså!
-Hahah ja säkert!
-Säkert!!

Han gick mot mig och höll mig runt midjan. Jag kände när han andades ut på min kind. jag rysta till, han små skrattade.
Han kysste mig mjukt men ändå aggresivt. Det var en av dom bästa kännslorna i värden. Att bli kysst och dessutom att bli kysst av justin bieber! 
han började röra handen upp och ner för min rygg, jag klämmde mig ännu hårdare emot han. Han avslutade kyssen och tittade in i mina ögon, hans glittrade i månskenet.

Ur justins perspektiv

Vi gick och la oss i min säng och började små prata om allt.....


Kommer en del till ikväll:)) plus så kommer en ny tjej att skriva lite med mig!! KRAMISAR
OMFG jag kan inte tro det!!!!!!!!!!!!!!!! igår hade jag 44 st här inne och jag har haft blogen i 1 vecka!!! TACK<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0