My one love my one heart del 19

Vi satte oss i justins bil och började köra, jag satte igång radion, U smile började spela och jag höjde volymen.
-Snälla sänk erika, det känns wierd att höra mig själv i radion!
-Aha, jag skruvade upp lite till och började sjunga med. Till sist sjöng justin också med.
Vi kom fram till studion där intervjun skulle vara. För ovanlighetens skull var där inte alls mycket folk


Ur Justins prespektiv

Vi gick in i stuidon och hälsade på alla, det var Ushers intervju så vi kom inte senare än han.
-Vem har vi här då?, intervjuaren frågade usher
-Jopp det e Erika och Justin
-Hej erika, justin
-Tjabba, sa jag
-Hej, sa erika.
-Sätt er när, sa intervjuaren.
Vi satte oss ner och lyssnade vidare lite på intervjun, tillsist frågade hon lite till mig.
-Så justin, hur är det att vara känd och förföljd av alla?
-Visst kan det vara jobbit ibland att inte kunna göra nåt som en vanlig 16 åring skulle kunna göra, men jag skulle inte byta ut det måt nåt i hela värden!
-Okej, och vem är erika? vad är hon till dig?
OMG nu komer det... jag är faktitst lliiiite nervös men jag vill verkligen detta!
-Erm, jo Erika här är... min flickvän, hon är helt underbar och jag gillar henne.
-Oo så justin drew bieber har skaffat en tjej nu?
-Ja, och jag tror inte jag kunde få en bättre tjej heller!

Ur erikas perspektiv

När justin sa att vi var tillsamans framför typ 1000000 öraon som lyssnade var jag den lyckligaste tjejen i värden!
-Erika, vad tycker du om justin då?
-Vad jag tycker om justin? gud det e mycket! men jag älskar hans personlighet och hans ögon!
-Vad gulligt! men nu till lite smaskig! e han bra på att kyssas? så bra som an säger att han e?
Jag kollade på justin innan jag svarade, han såg nyfiken ut, han nickade och jag svarade ärligt.
-Haha ja helt klart! kanske bättre jag vet inte:)
Resten av intervjun bara frågade och frågade hon hla tiden typ samma saker, ingen rolig itnervju.


Kommentera vad ni tycker<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0