My one love me one heart del 3

Erika öppnade dörren. Guuud va snygg hon var!! Jag älskar värkligen hennes leende!
-Hej, sa jag
-Hej!!
-Ska vi gå?
-Okej. Vad ska vi göra?
-Jadu det är en överraskning
Jag hade planerat en överraskning till henne medans jag åkte.
-Okej! Jag gillar inte hemligheter så du vet!!
-Då får du vänja dig... du kommer få många till!!
-Hahaha okej jag kan väll försöka, sa hon och skrattade.


Ur erikas perspektiv

Vi åkte limusin i 20 minuter tills vi kom till stranden. Justin hade gjort piknick!!
-Vill du ha lite fika min skönta?
-Ja det e klart. haha, sa jag.
-Hoppas du gillar köttbullar för.......
Han började kasta köttbullar på mig!! hahah sluta tänkte jag.
-HAHAHHAHA vad göru Justin?? hahhaha du ska fååå
-Comon tjejen hahah
Jag prickade justin i huvet och han började skratta ennu mera.

Ur Justins prespektiv

Hahah detta var värkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv.
-Jag tror att alla köttbullarna är slut nu!!
-Hahah ja kanske meeeen, jag har hört att du e kittlig. Hon attackerade mig!! hon började kittla mig jag kittlade tillbax. hon var också kittlig. Alla som tittade på oss trodde säkert att vi var dumma i huvet med kul hade vi!!
-Hahah sluta nu justin
-Jag slutar om du slutar shawty!
-Okej okej jag slutar!! hahah
-Ska vi åka hem till mig?
-A visst, hur ser ditt hus ut då??
-Jadu det får du se
-Nää inte en till överraskning hahah

Ur Erikas prespektiv

När vi kom fram till justins hus var det stort riktgit stort!!
-Vilket fint hus!!
-Tack ska vi gå upp till mitt rum?
-A visst!
Gud vad gullig han var! Óch hans ögon... det finns inga ord hur söta dom är!
Vi gick uppför en trappa och kom till en korridor. hans rum var större än ja jättestort!!
-Vill du se på en film?
-Ja visst! Om jag får välja aha
-Visst men en bra!
-Haha okej!!
Jag gick fram till en låda med typ 100 olika filmer, jag hade sett vissa men inte alla. Jag valde Remember me, jag viusste att justin gillade den + så gillade jag den
-Är denna bra nog för Justin Drew Bieber?
-Ja det e klart! jag älskar den filmen!!

Trailerna för Remeber me:


Justin satte sig i soffan och klappade på platsen brevid han.

Ur Justins prespektiv

Filmen startades och Erika satte sig brevid mig. Jag kunde inte låta bli utan la armen runt henne. Jag sog att hon log i ögonvrån. Tänk om hon gillar mig?? När jag tänkte det var det som om min mage blev full av fjärilar. Nää jag kan inte gilla henne! Jag får inte gilla henne!! usher sa att mina fans inte gillade mig utan att jag är känd, men han kan ju ha fel alla fans är ju inte så!! Men tänk om hon inte gillar mig, det hade varit pinsammt!!
-Eh du justin! tittar du på filmen??
-Va? O ja jag bara tänkte
-Okej!
Hon lutade sig på mig och la huvet på min axel. Jag kände stöten i kroppen igen!!.............



Förslåt för den e kort Min kompias behöver datan!!!!!
Skriver en längre ikväll

Postat av: Emma

jag hittade nyss bloggen om jag vill ha en till del nuuu !! :)

2010-11-23 @ 23:31:33
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0