My one love my one heart del 1

Jag heter Erika och är 15 år och bor i sverige med min mamma o pappa



Idag när jag vaknade så stog mamma i mitt rum, vad fan gör hon här?!
-God morgon Erika sovigt gott?
-Japp! Mamma vad gör du i mitt rum? med min kläder?
-Jo det skulle bli en överraskning med...du jag och pappa ska flytta till ATL
-VHAA?!
Ska jag flytta?! NUU... well jag trivs ju inte i skolan men ändå!!...... vänta sa mamma att jag skulle flytta till ATL?!
OMG justin bieber bor ju där!!! OMMMMMMMMMMMG
-Är du sur för att vi inte sa nåt tidigare? mamma såg orolig ut.
-Neej!! jag blev bara lite chockad!! När åker vi? Mamma log.
-I morgon.....
O så snart!! okej det kommer va kul tror jag..... jag e typ hyped bara för att jag kanske kommer träffa jb!! haha jag e värkligen beroende bara att inse! Tiden gick fort och jag log i s'ngen igen, jag kan fortfarande inte tro att om 24 timmar bor jag i USA! det e helt knäppt!
Den natten frömmde jag om JB, när jag tänker efter så drömmer jag ofta om han *:D*
Mamma väkte mig klockan halv 4 på morgonen nästa gad!! HALV 4 hallå?!?!?!  Jag tog på mig ett par mysbyxor och en tshirt med justin på.
När vi kom fram till flygplatsen var det inte så mycket folk där. Vi checkade in och satt å väntade. jag lyssnade på "baby" som helt klart var min favvo låt!!

Baby baby baby ohh im like
baby baby baby noo im like.....

Mamma väckte mig ur justin bieber värden.
-Vi ska på nu gumman.
-Okej. sa ja sömnigt´.
Vi skulle åka i 14 timmar!! dom första timmarna sov jag, sen när det var 3 timmar kavr väcktes jag av att en kille satte sig brevid mig.  Platsen hade varigt ledig när jag somnade. Han såg ut att vara kanske 17 år, det var svårt att säga för han hade keps så man såg inte ansiktet bra.
Jag fortsatte att kyssna på musik. En låt som jag inte gillade precis började, jag ville bara lyssna på jb så jag ändrade låt + tittade på lite på videos på mobilen. Killen som satt brevid mig började små skratta. Jag tittade upp och stängde av ljudet.
-Vhaad?!
-Nä inget, jag bara kände igen artisten.
Jag tittade lite mer på killen och nu kände jag igen han.... det var justin bieber!!!!! OMB aaaahhhh han var sååååå söt!
-OMB duu e jue......
-Ssshh tyst jag vill inte att hela planet ska veta!
-O okej!! Jag försökte va lugn så jag inte skulle skrämma livet ur han
-Såå vad heter durå?
-Erika du??
-Haha jag tror du vet men jag heter Justin
-Ahaha jaa jag kanske visste *:)*
-Såå var ska du Erika?
-Jag ska flytta till ATL såå ja.....
-Coolt, och om du nu ska flytta dit kanske du vill ha en visnings tur i ATL?
WTF frågade han precis om jag ville att han skulle visa runt mig?!?!
-JAA det e klart jag vill!!
-Okej jag kan hämta dig hemma hos dig!! var bor du?
Jag sa adressen sen somnade justin. han var så gullig när han sov.........



Den är kort men hinner nt skriva mera:( kommentera vad ni tycker:) design kommer på jullovet pallar nt göra en ny nu:DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0