My one love my one heart del 2

-Coolt, och om du nu ska flytta dit kanske du vill ha en visnings tur i ATL?
WTF frågade han precis om jag ville att han skulle visa runt mig?!?!
-JAA det e klart jag vill!!
-Okej jag kan hämta dig hemma hos dig!! var bor du?
Jag sa adressen sen somnade justin. han var så gullig när han sov.........



Jag gick av planet och var på väg att hämta min väska. När jag hade hittat min väska. Som inte var så svårt eftersom den var grön. Kom justin fram till mig.
-Hej! Jag undrar om du vill ha skjuts?
-Jo, men min mamma o pappa?
-Dom kan följa med!!
-Okej jag ska bara fråga
Jag gick till mamma och frågade, han tvekade först men sen när jag brättade att vi skulle bli hämtade i limusin sa hon ok.
-Japp vi kunde åka med.
-Okej, men jag måste bara varna för min fans!!
-Okej jag ser upp. Han log mot mig och jag log tillbax
Jag fattar inte hur justin kan vänja sig vid sina fans!! dom e galna! vi kom typ inte fram ens, Kenny (justins livvakt) hjälpte oss fram. När vi kom till limusinen satte mamma pappa och Pattie på ena sidan och jag o justin på andra.
-Så Erkia var kommer du ifrån? Nu när du har flyttat menar jag.
-Sverige.
-Okej, hur e det i sverige?
-Det e kallt!! Det snöar som in i.....

Ur justins perspektiv

Gud vilket fint leende.... Näää så får jag inte tänka Usher sa till mig att inte bli kär i mina fans!! Tänk inte på det nu ha kul för en gångs skull!!

Jag sa till chaffören vart vi skulle.
-När ska jag komma och hämta dig i morgon??
-Du kan komma vid 11 kanske?
-Visst, och kan jag få ditt nr? det blir enklare att hålla kntakt då.
-Ja det e klart här ******* mitt nr.
-******* det e mitt. Då ses vi i morgon! Jag kramade henne och hon gick bort till sitt hus.

Ur Erikas perspektiv

Mitt nya hus var jättestort!! större än det vi hade i sverige. Jag tog mina saker och gick upp till mitt rum, det var stort med två fönstar och en balkong. Jag satte ner mina väskor och gick ut på balkongen, det var blå himmel här ingen snö..... än.
Jag packade upp det mästa av mmina saker. Jag var jättetrött fast jag hade sovigt den mästa av tiden på planet. Jag somnade med mina kläder på. Jag vaknade av att jag fick ett sms av justin. "Hej sötis vi är framme hos dig om 20 min... vi ses då xxBieber" WHAT?!?! 20 min!! hur mkt var klockan ?? 10:35 ojojojojoj nu måste jag skynda mig!! "Okej vi ses snart<3 xxErika" Jag hoppade in i duchen tog på mig maskara och flätade mitt långa bruna hår. vad ska jag ta på mig?? Jag vill inte vara för fin och inte för ofin (hhaha) jag rotade i min gaderob, jag tog ett par svarta tights och ett vitt linne mid tryck.
*pling plong*
Det ringde på dörren. "Mamma jag tar det" skrek jag.

Ur justins perspektiv

Erika öppnade dörren. Guuud va snygg hon var!! Jag älskar värkligen hennes leende!
-Hej, sa jag
-Hej!!
-Ska vi gå?
-Okej. Vad ska vi göra?
-Jadu det är en överraskning
Jag hade planerat en överraskning till henne medans jag åkte.
-Okej! Jag gillar inte hemligheter så du vet!!
-Då får du vänja dig... du kommer få många till!!
-Hahaha okej jag kan väll försöka, sa hon och skrattade.


Överraskningen får ni reda på i mon!! kommentera vad ni tycker ska hända:)

Postat av: Anonym

den e skit bra :D

mera :)

2010-11-20 @ 20:18:56
Postat av: Jasmine -FOTOBLOGG

Asså allt går för fort fram....

2011-12-12 @ 13:18:57
URL: http://jjjasmines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0