My one love my one heart del 4

ju inte så!! Men tänk om hon inte gillar mig, det hade varit pinsammt!!
-Eh du justin! tittar du på filmen??
-Va? O ja jag bara tänkte
-Okej!
Hon lutade sig på mig och la huvet på min axel. Jag kände stöten i kroppen igen!!.............



Ur Erikas perspektiv

När filmen var slut gick jag och justin ut för att shoppa. Justin hade klart solglasögon och keps så det var inte många som kände igen han.
Vi gick in i en affär där det fanns solglasögon.
-Du börde prova den dära justin!! sa jag och pekade på en men massa prickar på.
-Hahah visst
Han såg rolig men söt ut på samma gång.
-Nu ska du prova denna Erika!!
Han höll ett par solglasögon som såg helt ok ut. Jag tog på dom, jaa dom var helt ok på mig.
Jag kollade på justin. Han stirrade på mig,
-Vad??
-Nä inget..... Du e bara såååå snygg i dom solglasögonen! du måste löpa dom!
Aww :') hah ajag blir glad av att justin kalla mig snygg!! gillar jag han?? visst jag älskar hans musik o så men gillar jag han på riktigt?
-Men jag har inga pengar så jag kan inte köpa dom!
-HHa ja som om jag skulle låta dig köpa dom! det e en present till dig från mig!
-Okej tack!
Jag kramade han.

Ur Justins perspektiv

När Erika kramade mig var det som om min mage bara fylldes med värme. Det ringde i min mobil och jag svarade
*samtal*
-Tja bro!, sa Usher
-Tja!
-Var e du?? du ska på intervju om 1 timme!!
-Fan! det hade jag glömt
-Var e du?
-Med kompis jag kommer om 15 min!!
-Du Erika jag glömmde att jag har en intervju om 1 timme!! men hoppas vi kan träffas snart jag vill värkligen lära känna dig bättre!
-Okej vi ses justin!
FAAAAN jag som hade så kul med henne! Jaja hoppas hon vill träffa mi igen efter detta!

Ur Ushers prespektiv

Justin har aldrig glömt en interbju innan! Hmm hur kunde han glömma denna?!?! WEll får väl prata med han sen!
-Tjena Justin. Du kom i tid
-Jaja, hur låång kommer intervjun vara?
-Ee vet inte det bros på.... kanska 20 minuter + så ska du uppträda Pray som du kanske kommer ihåg?
-Juste!! Okej bye bro
Hade han glömt det med? okej nu måste jag prata med grabben.

Ur justins perspektiv

Jag började sjunga.

Pray uppträdandet:


Jag kunde inte riktigt konsentrera mig i början men det blev bättre till slutet, hon är värkligen en bra kompis (Erika asså) Hoppas hon gillar mig med!! Nää konsentrera dig på uppträdandet istället! Och dina fans dom e viktigast nu!

I close my eays and i can see a better day.
I close my eyas and pray.


När jag hade sjungit färdigt skulle jag göra en intervju med en tjej som heter Erin. Hon var jättesnäll och ställde inte bara frågor utan gjorde ett samtal ut av intervjun! Det gillade jag. Hon frågade mig om jag hade nån tjej på 'G' . Jag kunde själv inte svara på den frågan. Jag svarade "Nä, jag gillar att umgås med tjejer men jag dejtar inte." Hon bara nickade. )haha)
Efter intervjun gick jag backstage och Usher kom fram till mig.
-Vi måste para jb!
-Okej, sa jag lite chockat! han lät riktigt allvarig!
-Det är inte vanligt för dog att missa en intervju eller ens missa ett uppträdande! vad e det som händer? vill du sluta va känd elr?
-Nej, absolut inte!!
-Vad är det då?
-Jo.... ska jag brätta? det måste jag! han e ju min mentor så!!
-Kom, sa han
Vi satte oss i en soffa och jag förklarade allt.
-Jag har träffat en tjej...han är jättesnäll söt rolig allt som jag vill ha hos en tjej. Hon värkar bärkligen inte byr sig om att jag är känd, jag vill lära känna henne kanske mer som en vän...jag vet inte..... hon betyder redan mycket för mig fast jag bara har känt henne i typ 4 dagar!
Usher satt stilla och funderade i några minuter.
-Så du gillar henne. jag menar verkligen gillar henne?
-Ja! Jag tror det!
-Men gå för det då! Du har knappt känt såhär för en tjej nu! Och nu när du gör det låt det inte bara passera!
-Men tänk så gillar hon inte mig då?
-Då får du ta det! Men du kommer aldrig få reda på det om du inte försöker!
-Okej då! det va skönt att prata med dig Usher!
-Det samma bro!
-Vi ses!

Jag gick ut och satte mig i limusinen. Jag tänkte igenom vad Usher hade sagt till mig och vad jag skulle säga till Erika......



Hoppas ni gillade del 4!! Och jag e ledsen att jag inte har skrivit en innan men läxer o fotboll har jag också!! Jag kommer lägga in en så forjag kan igen:)) Kommentera vad ni tycker!

Postat av: Emma

jättebra och meeer nuuu !!! :D

2010-11-25 @ 20:48:10
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0