My one love my one heart del 5♥

-Men tänk så gillar hon inte mig då?
-Då får du ta det! Men du kommer aldrig få reda på det om du inte försöker!
-Okej då! det va skönt att prata med dig Usher!
-Det samma bro!
-Vi ses!

Jag gick ut och satte mig i limusinen. Jag tänkte igenom vad Usher hade sagt till mig och vad jag skulle säga till Erika.....


Ur Erikas perspektiv

Justin knackade på och frågade om jag vill ut med han, såklart sa jag JAA. Vi åkte bil i ca 1 timme undre tiden pratade vi om allt! Skola vad jag gjorde på fritiden, han blev förvånad när han hörde jag spelade fotboll och ville se mig spela en dag.
-Så justin var ska vi?
-Jadu.... vi är framme om kanske 3 minuter, så ta på dig denna. Sa han och gav mig en bindel.
-Okej, men akta så jag inte går in i ett träd eller nåt!
-Varför skulle jag göra det?
-Man vet aldrig
-Ja det är sant.
-Haha
-Ta på den nu Erika!
-Okej, okej jag har den på nu..... hur ser jag ut? sa jag oh tittade på han (med bindlen på så jag såg inte han men ja)
-Haha söt ut som vanligt.
-Tack!
Efter några minuter sa justin att vi var framme. Vi gick ut.
-Stanna här erika.
-Okej.
Jag hörde justin gå bort, han kallade på mig att gå till han.
-men hallå hur ska jag kunna gå med en bindel på mig?
-men ta av den!! Haha du hade bara ramlat med den på ju!
-Tack för den du!
-Varsegod.
Jag tog av bindlen och såg en stor scen framför mig. Där stog en stol mitt på scenen. Jag hörde justin säga "sätt dig på stolen" jag gick dit och satte mig. Det hade hunnit bli mörkt och justin hade tänt lite ljus, det var riktigt romantiskt. Jag hörde justin började spela på sin gitarr. Han spelade One time.
(när justin spelar one time för Erika)

Han tittade rakt på mig, jag blev tårögd!

Ur justins perspektiv

Hon såg glad ut när jag började sjunga men sen såg jag hur hon fick tårar i ögonen. Jag gick fram till henne och fortsatte sjunga. Jag satte mig på knäna och tittade henne rakt in i ögonen, då visste jag att det var hon jag ville ha! Hon var så söt när det var mörkt. Hennes ögon glittrade i ljuset av ljusen. När låten var slut blev det helt tyst. Vi satt brar där och tittade på varandra, det kändes som att det gick flera timmar fast det kanske bara hade gått 5 minuter.

Ur Erikas perspektiv

Han var så gullig när han sjöng för mig, han kom emot mig och jag kände fjärillarna i magen komma. Kan jag verkligen gilla han redan? jag har bara känt han i några dagar! Han slutade sjunga och jag kunde inte hålla mig längre han var söt snygg bra jag gillade han! jag kunde inte ignorera det längre. Han lutade sig lite fram, jag med jag blundade och kände hans läppar mot mina. Dom var mjuka och fuktiga. Han drog sig undan.
-Förlåt Erika! Jag medande inte... jo det gjorde jag men förlåt!!
-Shh! tyst jag sa aldrig at jag inte gillade det!
Jag lutade mig fram igen och kysste han. I det ögonblicket var jag den lyckligaste tjejen i värden.
Jag kunde inte tro att för bara några dagar sen hade jag drömmt om att kyssa justin bieber och nu gör jag det.
-Erika... jag gillar dig mycket och jag vill inte bara vara vän med dig! Jag gillar allt med dig, ditt hår, som luktar vanilj (haha) dina ögon läppar allt! snälla låt mig bevisa att jag verkligen vill ha dig!
-Justin... Jag gillar dig med!

Ur Justins perspektiv

YES hon gillade mig med!!
När jag kysste henne kändes allt rätt jag ville inte ha nåt annat jag hade kunnat ge upp allt för henne!
-Tack Erika!
-För vad? hon såg förvånad ut. Jag kunde inte hjälpa det men började småskratta.
-Vaad?
-Nä inget... jag är bara så glad!
-Jag med!
Jag såg att hon verkligen menade det.
-Får jag bjude dig på en dans? sa jag och bugade mig djupt.
-Så klart. sa hon och tog min hand.
Jag började sjunga 'With you' med Crish Brown. först dansade vi bara sen började vi dansa tryckare......

Hoppas ni gillar den!! Kommentera vad ni tycker då blir det roligare att skriva!!

Postat av: Emma

iihhhhh bra meer jag har väntat skiit länge på den här !!

2010-11-29 @ 16:21:56
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0