My one love my one heart del 6♥

Bara för det tog så lång tid att få ut del 5 kommer del 6 .

-Jag med!
Jag såg att hon verkligen menade det.
-Får jag bjude dig på en dans? sa jag och bugade mig djupt.
-Så klart. sa hon och tog min hand.
Jag började sjunga 'With you' med Crish Brown. först dansade vi bara sen började vi dansa tryckare......

Ur Justins prespektiv

Vi dansade ett tag sen började det bli kallt. Vi gick emot bilen hand i hand.
Jag var tvungen att åka hem så jag släppte av Erika men lovade henne att vi skulle träffas snart igen.
Pling jag fick ett sms av henne "Hej justin! I morogn ska jag spela fotbollsmatch tänkte att du kanske ville komma?? xxErika" Jag svarade snabbt "Hej sötaste! Klart jag vill komma och se dig spela (a) när och var är det?"
Erika svarade och jag skrev tillbax "ok ses där" 

Ur Erikas perspektiv

Jag vaknade klockan 10 av att mamma kallade på mig.
-ERIKA!! kom nu annars kommer du försent till matchen!
Hur mkt var klockan?? 10 min över 10 OMFB jag skulle vara där om 30 minuter!!
-KOMMER MAMMA!!
Jag hoppa upp ifrån sängen och tittade på min mobil jag hade fått  ett sms av justin "Ses snart sötis! längtar efter dig<3 ska bli kul att se dig spela! xx bieber your boy" Aww :') han var min kille!! Nu blev jag riktigt nervös inför matchen! Visst vi va ju ett jättebra lag och allt men tänk så förlorade vi? plus att ALLA tjejer i mitt lag var beliebers! dom skulle freaka när dom fick reda på att jag var tsm med justin!

Jag tog på mig mina fotbollskläder. Blå tröja och blåa shorts med vit text. jag hade nr 6. Jag satte upp mitt hår i en hästsvans sen tog jag på lite maskara och gick ner till mamma.
-Godmorgon mamma o pappa
-Godmorgon, sa dom i kör. Sovit gott?
-Jadå! Ni?
-Bara bra.
-Okej jag går nu hejdå!
-Hejdå lycka till på matchen! Jag är så ledsen att vi inte kunnde komma idag!
-Mamma hur många gånger måste jag säga det? Det är okej!
-Okej hejdå!
Jag tog på mig mina dubbaskor och började gå. Det tog ca 10 minuter att gå så jag var snabbt framme.
-ERIKA!!, det var Rebecca min bästa kompis som kallade
-HEEEJ Becca!!
-Guuud vad jag har saknat diig!
-Ahah men vi träffades ju för några dagar sen!
-Ja vet men ändå! sa hon och kramade mig hårt.
-Vad e det erika? du ser ovanligt nervös ut!
-Jag msåte säga en sak!Och du får inte säga det till nån!!
-Okej vad?
-Lova inte inte bli sur eller nåt!
-Jag lovar!!
-Joo jag typ är ihopa med justin bie......
-WHAT?!?!?!
-Shhh tyst!
-Sorry!! e du tsm med den snyggaste och bästa killen i hela värden??
-JAA!
-GUUUD avis! Jag vill träffa han!
-Det kommer du! Och han är närmare än ad du tror!
-Va?

jag hann inte förklara för Tomas (vår tränare) kallade på¨oss och vi skulle värma upp.
Jag blev mittfält och skulle precis gå in på plan när jag såg justin komma. Han vinkade till mig och jag vinkade tillbax. Vi skulle börja göra avspark, jag gick och ställde mig på min possition och spelet började. Dom var enkla att spela emot. När det var halvlek skulle jag "gå på toa" men egentligen gick jag fram till justin.

-Hej Erika! sa han och pussade mig på kinden.
-Hej Justin du kom!
-Ja jag sa ju att jag skulle det!
-Haha ja det är kal.....
Jag hann inte sluta meningen förren jag hörde nån skrika ifrån det andra laget "OMMG justin bieber OMG"
Hon sprang fram till oss men Kenny tog hand om henne. Lcklit vis hade ingen annan hört eller sett henne.
Domaren visslade och vi började spela. Jag lyckades göra 2 mål och det stog 5-1 till oss med 1 minut kvar.
Vi vann matchen jag hörde justin skrika "Woho bra spelat Erika" jag log för mig själv. Vi tackade för matchen. Jag bytte om fort och sprang sen till justin.

Ur justins perspektiv

När Erika sprang emot mig blev jag lycklig på nåt vis!
-Bra spelat tjejen!
-Tack!
-Du jag tänkte om du ville komma hem till mig idag? Min mamma är borta i en vecka så jag har huset själv?
-Klart jag måste bara rigna mamma
-Okej.... och du kan sova hos mig om du vill!
-Visst

erika gick bort och ringde men kom snabbt tillbax igen.
-Jag kan sova över hos dig. Kan vi gå hem till mig så jag kan packa kläder?
-Klart!
-Okej kom följ mig!
-Hahah kommer. hur ser ditt rum ut?
-Det kommer du inte få reda på!
-Varför?
-Därför! haha det e pinsammt!
-Varför? envisades jag.
-Det ska du få se! men skratta inte!
-Okej!

Vi kom fram till hennes hus och gick in. Hon bodde på ovanväningen. hon stannade i mitten av trappan.
-Jag har ongrat mig.... du får itne se mitt rum
-JOO annars kittlar jag dig!
han började kittla mig. och jag gav upp.
Vi gick in i hennes rum. Jag sog en massa posters på mig på alla väggarna, där var minst 100 stycken olika bilder på mig.
-WOW, sa jag
-Jag vet jag är liiite beroende ibland!
-Haha kallar du det lite?
-Kanske det du.

Ur Erikas perspektiv

Jag gick och tog en väska och  tog ett par tights och en tröja med mig till mitt rum. Jag hade pyamasen på sängen. När jag kom in i mitt rum la justin i min säng och tittade på mig när jag kom in.
-Kom hit. sa han-
Jag gick emot han. han drog ner mig på sängen och kysste mig passionerat. Han la handen på min midja riktigt nära rumpan........


Hoppas ni gillade den!! kommentera vad ni tycker ska nända näste gång! Ska dom forsätta på kyssen elr? hahaha kommentera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0