My one love my one heart del 7♥

Jag gick och tog en väska och  tog ett par tights och en tröja med mig till mitt rum. Jag hade pyamasen på sängen. När jag kom in i mitt rum la justin i min säng och tittade på mig när jag kom in.
-Kom hit. sa han-
Jag gick emot han. han drog ner mig på sängen och kysste mig passionerat. Han la handen på min midja riktigt nära rumpan........


Ur Erikas perspektiv

Han började ta av min tröja och jag hjälpte han, han tog av sin med och vi hånglade. Jag kände hur han började få stånd då började jag tänka jag vill inte ha sex nu jag kan inte! Jag är inte redo än
-Justin jag är itne redo än... sa jag lite anfådd
-Okej, viskade han i mitt öra. Säg till när du är det!
Jag rös till.

Vi gick ut i bilen och körde hem till Justin. Han öppnade bildörren till mig.
-Tack:)
-Varsgod min sköna
-Hihi

Ur Justins prespektiv

Vi beställde mat på Mcdonalds och åt det hemma för det var för många fans på stället.
-Erika nu vill jag vet mer om dig!!
-Haha okej fråga på!
-Okej vad är din favvo färg? nummer? låt? namn? djur?
- Erm färg lila nummer 13 låt alla dina (L) namn justin! djur hund!
-Haha varför är ditt favvo nr 13?
-Vet inte? varför är ditt 6?
-Judu!
-Hahaha
-Jag har en till fråga!
-Fråga på!
-Har du haft nån pojkvänn innan mig?
-Nej det har jag inte..... såå vi e tillsammans nu elr?
-Om du vill
-Justin det e klart jag vill! jag har aldrig känt såhär för nån förrut!
-Och jag har aldrig känt såhär förrut heller<3
Jag lutade mig fram och kysste henne ömt. Hon var duktig på att kyssas undrar om hon har gjort det många ggr (haha) 
Jag avslutade kyssen och tittade in i hennes ögon. Dom var så fina, hon var min nu och bara min!!
Klockan var 5 och klockan 7 skulle jag på konsert.
-Erika jag ska på konsert om två timmar och undrar om du vill följa med?
-JAA det är löart jag vill!!
-Bra då kör viiiii
-Hahaha japp

Ur Erikas perspektiv

Vi kom fram till arenan hade showen börjat. Justin sjöng OLLG för en av tjejerna i publiken jag blev lite svartis men det var ju en del av hans jobb!
(Tjejen han sjöng för:)

Han skulle sjunga U smile och efter den Overboard med Jasmine V jag hade träffat henne en gång innan och det var inte kul! hon tittade på mig med hat i blicken hela tiden.
-Såå du är justins nya tjej
-Jaa.. sa jag långsammt
-Lämmna han! han är min och ingen annans!
-Vha? nääru han e min nu så lägg av!
-Va ingen bitch emot mig nu! lämmna han annars kommer du få ONT!
-I dina drömmar!
-Då kommer visst mina drömmar bli sanna lilla Erika!
Jag slog henne hårt på kinden. Hon slog mig tillbax just då kom justin ut från scenen och slällde ut henne.
-Vafan vad det Jasmine??
-Justin heeej
-VAFAN gjorde du?
Justin kom och kramade mig

Ur jasmines perspektiv

Lila hora att hon alltid ska förstöra allt! Jag hade han innan hon kom in i bilden och nu så står hon där och klänger på han som om hon aldrig förr har sett en kille.
-svara mig jasmine va gjorde du? och varför gjorde du det?
-För hon e så bitchig och snor andras pojkvänner!
-Vilken pojkvänn?
-DIIG din idiot!
-Vafan vi har aldrig vat ihop och kommer aldrig vara det heller jasmine! det är bara att förstå det!
-FAAN ta dig erika du kommer få ont som jag sa! skrek jag och sprang där ifrån så justin inte skulle se hur ledsen jag blev av hans ord.

Ur Justins perspektiv

SKIT nu har jag ingen att sjugna overboard med... elr vänta lite
-Erika!! kan du komma tillbax e du snäll?
-Visst vad?
-Nu när jasmine inte är kvar.. när jag sa hennes namn så jag hur erika blev sur... så kan jag inte gör aoverboard med någon annan såå jag undrar om du vill sjunga lite för mig nu och sen kanske sjuna den med mig på scenen?.......


Hoppas ni gillar den<3 kommentera vad ni tycker<3


Postat av: Emma

Jättebra!! Längtar tills nästa! <33

2010-12-01 @ 18:25:30
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Amie

Du har väldigt många stavfel....du borde kanske läsa the om innan du publicerar inlägget men skit bra blogg iaf tycker jag !<333

2011-08-10 @ 15:24:43
URL: http://sofaraaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0