Glad påsk!

Glad påsk alla älskade läsare!
Hoppas ni äter en massa godis nu! :D

Anonym
om 1+1= 2 överraskningar på MyBieberStory :):
Vadå för överraskning?:)!
fast jag antar att ni/du inte berättar eftersom det trotsallt är en ÖVERRASKNING:)!


Hej anonym ;)
Nu kan jag väl berätta eftersom det är påsk och allt! Den först är en ny design som ni kanske ser? Vad tycker ni om den?
Den andra är en ny novell, jag (linnea) har jobbat i ca 1 timme med den, och nej det är ingen som "The prince of pop" eller "My one love my one heart" utan det är bara en lååång som är i en del som förhoppningsvis kommer ut idag om jag blir klar!
Kommer inte berätta vad den handlar om för det får ni se :)



---

Ha nu en bra påsk beliebers <3

//linnea

ps, Denisé är borta det är därför hon inte skriver nu ds

uppdate: har ingen skrivarlust idag, satt och kämpade i 40 minuter, skrev typ 5 meningar, :o well ha en bra påsk på er!

Postat av: Anonym

Snygg design!!

glad påsk:)

2011-04-23 @ 11:20:47
Postat av: Julia

Super snygg design!! :D Åååh, längtar tills den andra överaskning =) Glaad påååsk till er allaaa :D

2011-04-23 @ 15:08:59
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Thi

Älskar den nya design! Längtar redan efter nästa överraskning.

Glad påsk!!

2011-04-23 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0