The prince of pop del 55

-Men, jag är bara 17! Jag kan inte gifta mig NU!
-Jo, det är klart du kan, om du verkligen älskar Ryan kan du!
-Men...men, sa hon och satte sig ner brevid mig.
-Gumman, klart du kan! Ni två är som perfekta för varandra!



Ur Justins perspektiv

Intervjun var extra rolig idag för dom hade fixat tävlingar som jag skulle göra. Blandannat lösa en rubiks kub.
Jag skulle även uppträda, jag sjöng ''Love me''.
När intervjun var slut rignde Usher och sa att jag var tvungen att åka till studion för dom skulle prata med mig om en sak. Jag körde dit, undrar vad dom vill?
När jag kom fram låste jag bilen och började gå in, det såg ut som vanligt, personalen hälsade och sa att Usher var på våning 7 och så skulle jag ta dörren där det stog "Bieber" på.

-Tja, sa jag när jag kom in.
-Hej, sa Usher. Vi gjorde handslaget som vi alltid gör innan han bad mig sätta mig ner.
-Det är så att du ska på en mini turné innan sommarturneén börjar, den ska vara i ca 1 månad och börjar om en vecka. Turneén kommer vara i europa till Danmark, Tyskland , Paris och Sverige ja dom som du inte ska till på sommarturneén.
-Nice, kan Nelly följa med?
-Det är det som är problemet, hon kan inte det. Det finns ingen plats, Jasmine och Jessica, Sean, Jade ,Willow och många fler ska följa med så tyvärr finns det ingen plats.
-Fan, mummlade jag.
-Sorry, men hon kan hälsa på någon gång ilband, sa han och försökte muntra upp mig.

På vägen hem funderade jag ut hur jag skulle berätta detta för Nelly. Jg kom fram, det var nästan helt mörkt i huset förrutom i vardagsrummet. Jag gick in och såg Nelly titta på tv.

-Hej gumman, sa jag och satte mig brevid henne.
-Hej, sa hon och log. Hur var intervjun?
-Intervjun var bra, meen.... sa jag och tvekade. Skulle jag säga det nu eller sen?
-Men?
-Jo, Usher ville prata med mig så jag åkte till studion. Han sa att jag skulle på turné i ca 1 månad nu innan sommarturneén, jag ska till europa. Om 1 vecka.
-Men gud vad kul! sa hon och kramade mig.
-Nja, visst jag får träffa mina fans och så, men jag får inte träffa dig.
-va?
-Du, du fick inte följa med, sa jag och tog ett djupt andetag.
-Va? sa hon och såg hur hon blev tårögd.
-Sorry, jag frågade vi har inte plats, sa jag medans jag torkade bort en tår som föll ner från hennes kind.
-Okej, sa hon och föröskte dölja tårarna.
-Det är ju ditt jobb, sa hon sedan och log.
-Du får komma och hälsa på, sa jag och smekte henne över kinden.
-Jag vet, sa hon och log.
-När åker du? frågade hon sen.
-Om en vecka, sa jag ledsammt.
-Okej, men då får vi göra det bästa av den veckan!


Äntligen :)
Bra/Dålig? Vad kommer hända medans Justin är på turné?
//linnea

Postat av: Anonym

asbra...så nu får nelly på själv vem ryan o emma ;o

2011-04-03 @ 12:29:18
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-03 @ 12:55:25
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Linnea

Meeeeeer!!

2011-04-03 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0