The prince of pop del 56

-Du får komma och hälsa på, sa jag och smekte henne över kinden.
-Jag vet, sa hon och log.
-När åker du? frågade hon sen.
-Om en vecka, sa jag ledsammt.
-Okej, men då får vi göra det bästa av den veckan!


Jag höll med och vi började planera vad vi skulle göra. Medans vi satt och pratade började Nellys mobil att ringa. Hon gick snabbt för att ta den.

Ur Nellys perspektiv

Det var dolt nummer som rignde. Jag svarade.

-Hej det är Nelly, sa jag eftersom jag inte visste vem det var jag pratade med.
-Hej Nelly detta är Dalton (haha random namn eller hur?) och jag är Rihannas manger.
-Hej, sa jag igen lite förvånad.
-Det är så att jag och Rihanna vill prata med dig om en sak, kan vi kanske träffas om 20 minuter utanför Starbucks?
-Erm, visst, sa jag lätt förvirrad.

Jag la på och gick till Justin igen.

-Vem var det? frågade han.
-en kille som heter Dalton...
-Dalton? Är inte det Rihannas manger?
-Jo, hur visste du det?
-Nä, jag har bara träffat han några gånger, men vad ville han?
-Han undrade om jag kunde komma till Starbuks om 20 minuter.
-Jamen det är klart, han kanske vill nåt viktigt kom så följer jag med dig!

Jag nickade som svar och gick ut till hallen, jag drog på mig Justins gammla supras, skit snygga! Dom var lila och vita.  

-Snygga skor, sa han när han såg att jag tog på mig dom.
-Tack, jag råkade ta dom, sa jag och flinade.
-Du kan ta dom, dom passar ändå inte mig längre, sa han medans han drog på sig sina svarta och vita supras.
-Allvar? sa jag helt seriös.
-Ja, om du vill kan jag signa dom, sa han på skoj.
-Ja gör det sen när vi kommer hem!
-Visst.

Vi körde, när vi kom fram såg jag en äldre man stå på utgången vid starbucks.

-Det är Delton, sa Justin när han såg att jag tittade dit. En annan person stog brevid han.
-Hon som står brevid är Rihanna, fortsatte han.


Vad vill Delton och Rihanna? I KNOW BUT U DONT haha :D
Bra/Dåligt?
//linnea

Postat av: Carro

asbra :)<3

2011-04-03 @ 19:48:18
Postat av: mirja

ASBRA! :D<3



Kolla gärna in min novellblogg och kommentera vad du tycker, KRAM!<3

2011-04-03 @ 19:58:46
URL: http://justinbieberlovestoriies.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-03 @ 20:22:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fuck uu, haha skoja asbra

2011-04-03 @ 22:07:28
Postat av: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-04-03 @ 23:44:48
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: någon

2011-04-04 @ 21:08:08
Postat av: någon

bra? jättebra!!

2011-04-04 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0