The prince of pop del 57

Vi körde, när vi kom fram såg jag en äldre man stå på utgången vid starbucks.

-Det är Delton, sa Justin när han såg att jag tittade dit. En annan person stog brevid han.
-Hon som står brevid är Rihanna, fortsatte han.
Vi parkerade och gick fram för att hälsa. Jag var lite skakis för jag är ett stort fan av Rihanna.
Vi gick in och satte oss vid ett bord, här fanns inte så mycket folk, bara några få på andra sidan rummet.
-Så, du undrar säkert varför du är här, sa Rihanna och log emot mig.
-Ja, svarade jag och log tillbaka.
-Jo, jag såg Justin's musik video "Baby" du var ju huvudpersonen där, och du dansar riktigt bra!
-Tack! sa jag och tittade på Justin som satt och väntade på vad dom ville.
-Jag har släppt en ny singel, "Dont stop the music" heter den. Och undrar om du vill vara en av mina dansare till musikvideon?
WHAT? var min första tanke, Rihanna, en skit stor artist vill ha mig som dansare! Unbeliveable!
-Erm... sa jag helt chockat.
-Jag förstår om du vill tänka på det, ring mig på detta nummret när du känner att du vill träffas igen.
-Okej, sa jag fortfarande chockad. Jag tog emot ett kort som hon höll i handen.
-Trevilgt att träffas igen Justin, Nelly, sa dom innan dom gick ut.
När dom hade gått vände jag mig och och tittade på Justin. Han tittade också på mig.
-WOW! sa han efter ett tag.
-JA! Guud, kan inte fatta att detta händer!
-Vad vill du svara? frpgade han och pussade mig på munnen snabbt.
-Ja, såklart! Haha, tänk vilken möjlighet det är, jag kanske dansar med världens kändaste någon gång i mitt liv om jag gör detta!
-Känner mig dissad, sa Justin på skoj.
-Haha, du kommer alltid vara stor Justin, alltid, du har världens bästa fans som stöttar dig, och jag är ju redan med i en av dina musik videosar.
-Javet, bara skämtar, sa han och skrattade.
Vi pratade ett tag till, vid 8 kom tjejen som jobbade där och sa att dom skulle stänga nu.

Egentligen hinner jag inte skriva på måndagar, men bara för er gjorde jag det :)
//Linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-04 @ 20:14:51
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-04 @ 21:14:01
Postat av: Julia

Awesome! I loved it!

2011-04-04 @ 21:45:41
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: sanna

meer :D

2011-04-05 @ 06:09:54
Postat av: någon

jättebra!"

2011-04-05 @ 15:19:42
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:56:31
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0