The prince of pop del 59

-Den låten kommer jag spela om du blir tillsammans med någon nu när jag är på turne!
-Justin, det kommer ALLTID vara du och jag, ALLTID! sa jag med gråten i halsen. Han skulle lämmna mig om en vecka, hur skulle jag klara det?
Jag kastade mig i hans famn och kramade han hårt, jag ville aldrig släppa taget om han, aldrig!


-Jag har en sak till dig, sa jag när vi hade kramats färdigt.

Han tittade nyficket på mig när jag reste mig upp. Jag hade köpt detta för ett tag sen, tyckte att han passade i den.

-Här, sa jag och räckte fram en lien låda till han.

Ur Justins perspektiv

Hon gav mig en liten låda, jag öppnade den och där inne fanns ett halsband med den lilla bebisen från Family gay. Vad heter han nu igen? .... Stewie var det väll, ah jag får fråga Nelly sen.

-Tack! sa jag och kramade henne. Denna ska jag ha på mig när jag är borta ifrån dig.
-Älskar dig, sa hon och kysste mig.
-Älskar dig också!

Nästa dag bestämmde vi oss för att åka och bowla, vi hade  gjor det sen förra gången då jag utklassade henne *host*



OMG, kort  men är sjuk och AS trött...
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-07 @ 19:22:34
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-07 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0