The prince of pop del 58

-Känner mig dissad, sa Justin på skoj.
-Haha, du kommer alltid vara stor Justin, alltid, du har världens bästa fans som stöttar dig, och jag är ju redan med i en av dina musik videosar.
-Javet, bara skämtar, sa han och skrattade.
Vi pratade ett tag till, vid 8 kom tjejen som jobbade där och sa att dom skulle stänga nu.



Vi gick ut och körde hem igen.
När vi kom hem sa Justin:
-Eftersom jag åker snart, såå har jag gjor en låt till dig.
-Aww!!

Han gick upp, när han kom ner igen hade han med sig en gitarr. Han sa åt mig att sätta mig i soffan. Han började spela. (jag vet att det är låten 'that should be me' men shh, säg inte till nån xd )

"Everybody's laughing in my mind,
Rumors spreading 'bout this other guy,
Do you do what you did when you
did with me?
Does he love you the way I can?
Did you forget all the plans
that you made with me?
'cause baby I didn't!
That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me, That should be me, That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me,
Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me"

Jag lyssnade och kände hur tårarna började komma, han är för jälva bra! När han hade sjung klart sa han:

-Den låten kommer jag spela om du blir tillsammans med någon nu när jag är på turne!
-Justin, det kommer ALLTID vara du och jag, ALLTID! sa jag med gråten i halsen. Han skulle lämmna mig om en vecka, hur skulle jag klara det?

Jag kastade mig i hans famn och kramade han hårt, jag ville aldrig släppa taget om han, aldrig!


Har ingen skrivlust idag ;/
sorry, den blev nog inte så bra...
//linnea

Postat av: Anonym

asbra

2011-04-05 @ 20:09:34
Postat av: Johanna

mer mer D:

2011-04-05 @ 20:18:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Elise

blev visst bra! :D

2011-04-05 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0