The prince of pop del 60

Nästa dag bestämmde vi oss för att åka och bowla, vi hade  gjor det sen förra gången då jag utklassade henne *host*
---
Vi körde dit, som tur va var där inte så mycket folk på bowlinghallen. Kanske för dom flesta är på semester nu över Sportlovet.
-Ska du börja eller jag? Frågade Nelly.
-Du kan börja, sa hon och flinade mot mig. Snyggt halsband förresten.
-Tack, sa jag och log.
Jag gick och tog på mig dom fula bowlingskorna och tog tag i ett klot. Nelly gjorde detsamma. Vi hade bana 8 av 13.
-Redo för att bli utklassad? sa jag och gjorde mig berädd.
-Haha, säger detsamma!
Jag log emot henne innan jag släppte klotet. Den åkte precis bra så den kom i mitten av banan, det blev... Stirke! O Yeah man!
-Yeah! sa jag och vände mig om.
-Nybörjar tur, mumlade Nelly när jag satte mig ner.
-Haha, du är så gullig när du är fejk sur!
Hon reste sig och tog tag i sitt klot, hon fick också strike.
-Fusk! sa jag.
-Haha, varför det då?
-De.. Jo, haa tyst med dig.
Hon bara skrattade åt mig. Vi bowlade tills klockan blev 3.
-Jag vann! Mohahah, sa Nelly och flinade mot mig.
Jag gav henne bara en sur min.
-Haha, är du hungird? frågade hon.
-Ja! Dudå?
-Super hungrid, jag får bjuda på mat!
-Vi kan äta men jag bjuder, sa jag.
-Glöm det!
-Never, sa jag envist.
-Jag betalar punkt slut, sa hon och flinade mot mig.
Jag gav upp och lät henne betala. Vi skulle äta på MC. Jag beställde det vanliga.
-Kommer du ihåg när jag gjorde en mix åp din läsk? frågade Nelly mig medans vi stog i kön och väntade.
-Ja, sa jag efter ett tag.
-Ahah
-Jag har inte jättigen, sa jag och funderade ut en plan.
-Glöm det!
Jag bara log emot henne.
Ett par fans kom och frågade mig om en autograf och bild. Jag blir lika glad var gång dom frågar. Jag älskar deras reaktioner. Dom blev så lyckliga.
När vi hade fått maten var det så pass många fans där att vi inte kundde stanna kvar, dom hade alltid en förmåga att hitta mig när jag minnst vill det.
Nästa dag bestämmde vi oss för att åka och bowla, vi hade  gjor det sen förra gången då jag utklassade henne *host*
Vi körde dit, som tur va var där inte så mycket folk på bowlinghallen. Kanske för dom flesta är på semester nu över Sportlovet.
-Ska du börja eller jag? Frågade Nelly.
-Du kan börja, sa hon och flinade mot mig. Snyggt halsband förresten.
-Tack, sa jag och log.
Jag gick och tog på mig dom fula bowlingskorna och tog tag i ett klot. Nelly gjorde detsamma. Vi hade bana 8 av 13.
-Redo för att bli utklassad? sa jag och gjorde mig berädd.
-Haha, säger detsamma!
Jag log emot henne innan jag släppte klotet. Den åkte precis bra så den kom i mitten av banan, det blev... Stirke! O Yeah man!
-Yeah! sa jag och vände mig om.
-Nybörjar tur, mumlade Nelly när jag satte mig ner.
-Haha, du är så gullig när du är fejk sur!
Hon reste sig och tog tag i sitt klot, hon fick också strike.
-Fusk! sa jag.
-Haha, varför det då?
-De.. Jo, haa tyst med dig.
Hon bara skrattade åt mig. Vi bowlade tills klockan blev 3.
-Jag vann! Mohahah, sa Nelly och flinade mot mig.
Jag gav henne bara en sur min.
-Haha, är du hungird? frågade hon.
-Ja! Dudå?
-Super hungrid, jag får bjuda på mat!
-Vi kan äta men jag bjuder, sa jag.
-Glöm det!
-Never, sa jag envist.
-Jag betalar punkt slut, sa hon och flinade mot mig.
Jag gav upp och lät henne betala. Vi skulle äta på MC. Jag beställde det vanliga.
-Kommer du ihåg när jag gjorde en mix åp din läsk? frågade Nelly mig medans vi stog i kön och väntade.
-Ja, sa jag efter ett tag.
-Ahah
-Jag har inte jättigen, sa jag och funderade ut en plan.
-Glöm det!
Jag bara log emot henne.
Ett par fans kom och frågade mig om en autograf och bild. Jag blir lika glad var gång dom frågar. Jag älskar deras reaktioner. Dom blev så lyckliga.
När vi hade fått maten var det så pass många fans där att vi inte kundde stanna kvar, dom hade alltid en förmåga att hitta mig när jag minnst vill det.

Ledig från skolan idag, så passade på att skriva en del till er fast jag är sjuk...
Puss på er <3
//linnea

Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-08 @ 15:37:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-08 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0