The prince of pop del 61

Ett par fans kom och frågade mig om en autograf och bild. Jag blir lika glad var gång dom frågar. Jag älskar deras reaktioner. Dom blev så lyckliga.
När vi hade fått maten var det så pass många fans där att vi inte kundde stanna kvar, dom hade alltid en förmåga att hitta mig när jag minnst vill det.


(hans ögon :o )

Vi gick snabbt till bilden och körde hem. Påväg hem pratade vi om Nelly skulle ringa Rihanna idag och säga att hon ville vara med.

-Jag ska göra det, sa hon och log stolt.
-Bra, du kommer bli het i den, sa jag och parkerade bilen.

Vi gick in och började äta. Vi pratade om min turne, Nelly skulle ju få komma, hon ville komma när jag var i Sverige för hennes mamma kom visst därifrån. Hon kunde flytande Svenska, Coolt!

Ur Nellys perspekiv

Jag hade inte sakt att ja kunde flytande svenska. För att retas började jag prata på svenska:
-Bara så du vet ska jag förstöra ditt hår nu.
-Va?, sa han och såg ut som ett frågetecken.

Jag flinade och böjde mig fram och ruffsade hans hår riktigt.

-Eyy! Varför gjorde du så? sa Justin.
-Haha, jag sa att jag skulle göra det men du sa bara 'WHAT?!" , sa jag på svenska.

HAHAH, han var för söt när han inte fattade vad jag sa.

-Jag sa "jag sa att jag skulle göra det men du sa bara 'Va?!' , denna gången sa jag det på engelska så han fattade.
-Meen, haha, sa han och skrattade.

När vi hade ätit färdig plockade vi undan och satte oss i soffan.

-Var är Emmy och Ryan? Jag har inte sett dom sen min fest, sa Justin.
-Nej det har du rätt i, jag ringer Emmy nu på direkten!

Jag sprang för att hitta min mobil, den la i min jackficka. Jag slog Emmys nummer.


Jagvet att den också är kort med det är så att jag ska till ullared imorn tills söndag, och jag kan tänka mig att ni vill ha nåt att läsa då så jag ska göra tidsinställde inlägg efrsom Denisé forfarande har dataförbud. Imorn kommer nog 2 delar upp och en kort på söndag morgon. (om jag hinner skriva så mke) hoppas ni förstår jag gör dt fast ja nt mår bra, för att vi har dom BÄSTA läsarna EVER! <3
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-04-08 @ 20:22:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-08 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0