The prince of pop del 62

När vi hade ätit färdig plockade vi undan och satte oss i soffan.
-Var är Emmy och Ryan? Jag har inte sett dom sen min fest, sa Justin.
-Nej det har du rätt i, jag ringer Emmy nu på direkten!
Jag sprang för att hitta min mobil, den la i min jackficka. Jag slog Emmys nummer.

Ryan Buttler
(Ryan)

En signal, två signaler, tre signaler... Varför svarar hon inte ? Jag la på och rignde Rayn.
Den pep inte och man hörde stön, stön från Emmy & Rayn! UEEH, dom hade SEX!

-Ryaaan, ryaaan ja! Ja, hörde jag Emmy skrika

Jag la på snabbt innan jag hann höra något mer.

-Fick du ta på dom? frågade Justin när jag satte mig ner igen.
-Ja nog fick jag det, sa jag och tänkte på det jag hade hört. Jag skakade av mig tanken.
-Vad? sa Justin och tittade på mig.
-nä jag hörde bara något jag INTE ville höra, sa jag och berättade.

Han höll med om att det var liite pinsammt kanske att höra. Han påminnade mig också om att ringa Rihanna. Plötsligt blev jag nervös, tänk så ville hon inte ha mig längre?
Jag nickade och slog nummret.

-Ja det är Rihanna?
-Hej Rihanna, det är Nelly. sa jag, jag hörde hur min röst lät nervös.
-Men hej Nelly, kul att du rignde!
-Hehe, jo jag ville säga att jag vill vara med i din musikvideo, de skulle vara en ära!
-Tack! Det betyder mycket för mig, de finns inte många flickor som du!
-Aww, sa jag tyst.
-Okej, men kan vi prata mer om detta på Lördag kanske?
-Lördag.. Nej då kan inte jag, jag fick en klmp i magen när jag tänkte på det, det var då Justin skulle åka.
-Nähä, men på Söndag då?
-Javisst okej, sa jag.
-Ses då Nelly, sa hon och la på.


Tidsinställt ;)
Jagvet att den är kort men ska skriva 2 till.... som ni får idag och imorn.
Snälla kommentera, blir sååå glad då!
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-09 @ 10:41:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-09 @ 11:12:31
Postat av: Julia

SÅ BRA!! :D

2011-04-09 @ 11:46:54
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Mellie

Gör du länkbyten med andra novellbloggar? :)

2011-04-09 @ 13:21:01
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0