The prince of pop del 63

-Hehe, jo jag ville säga att jag vill vara med i din musikvideo, de skulle vara en ära!
-Tack! Det betyder mycket för mig, de finns inte många flickor som du!
-Aww, sa jag tyst.
-Okej, men kan vi prata mer om detta på Lördag kanske?
-Lördag.. Nej då kan inte jag, jag fick en klmp i magen när jag tänkte på det, det var då Justin skulle åka.
-Nähä, men på Söndag då?
-Javisst okej, sa jag.
-Ses då Nelly, sa hon och la på.


-Såå, vad sa hon? frågade Justin.
-Vi ska träffas på Söndag.
-Okej, och du!
-Ja?
-Duvet låten jag skrev till dig? "That should be me"?
-Ja?
-Den ska vara med i min nästa skiva! Som släpps om ca 1 månad.
-Oo, gud vad kul!
-Ja!
-Det kommer vara vår sång, sa jag och log.
-Alltid, sa han coh kysste mig.
-Vad ska skivan heta? frågade jag efter kyssen.
-"Never say never the remixes"
-Är den till filmen?, frågade jag.
-Ja, Miley, Chris Brown, Usher och Jaden Smith är med på den, i remixes av "Overboard", "Up", "Somebody to love" och "Never say never" och ja nu That should be me också.
-Den ska jag köpa, sa jag.
-Behövs inte, jag har den redan, sa han och log.
-Va?
-det är klart!

Vi pratade ända in i småtimmarna, vi gick inte och la oss förren vid 3 på natten.

Nästa dag....

Jag vaknade, Justin log brevid mig med armarna runt mig. Jag tittade på han, han var så söt när han sov. Hans ansikte var fridfullt och lugnt.
Jag hörde hur jag fick ett sms, jag reste mig försiktigt upp. Smset var ifrån Sofie.

"Hej Nelly, hörde nyheten! OMBieber!! Kan inte fatta att du ska vara med i Rihannas musik video! Jag MÅSTE få träffa henne! :) BTW, jag är tillsammans med Cody cuvet skolans heting? xx Sofie"

Hur kunde hon veta det? Att jag skulle vara med i hennes musikvideo alltså.

"Hej Sofie, hehe, visst är det coolt? Kan inte fata de själv ens... Klart du ska träffa henne ;) Ooohh, somebody is in looove! <3 xx Nelly"

Jag skickade det innan jag la mig brevid Justin igen.

-Vad gjorde du? frågade han och gäspade.
-Fick ett sms av Sofie bara, svarde jag och pussade han snabbt på kinden.
-Okej, sa han sömning.


Tidsinställt;) Just nu shoppar jag väll rumpan av mig :P
//Linnea

Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-09 @ 20:48:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var är du???

2011-04-11 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0