The prince of pop del 64

-Vad gjorde du? frågade han och gäspade.
-Fick ett sms av Sofie bara, svarde jag och pussade han snabbt på kinden.
-Okej, sa han sömning.


Jag hörde hur han började snarka och lät han sova vidare.
Efter att tag hörde jag hur Justins mobil började ringa, jag hoppade ur sängen och hämtade den. Det svar Usher som ringde, jag tvekade först innan jag svarade.

-Hej det är Nelly, jag var hes så jag harklade mig. 
-Oh, hej Nelly, sa Usher. -Jag ville prata med Justin? fortsatte han.
-Jo, han sover.
-Jaha, men kan du hälsa han att vi ska ha möte ikväll hemma hos han om turneén vid 6 så det är viktigt att han kommer.
-Javisst, det ska jag.
-Du kan också få följa med, sa han.
-Okej, kul, sa jag och skrattade till.

Vi la på, jag tittade på Justin igen. Han sov fortfarande. Jag lät han sova, jag passade på att duscha.
Jag gjorde den vanliga rutinen, men denna gången glömde jag at ta med kläder in i toaletten, typiskt mig! Jag tog tag i min handduk och virade den runt mig.
Jag smög ut ur badrummet till sovrummet och gick till gaderoben. Jag drog på mig ett par bruna jeans rosa spets linne och en vit kofta, även en guld klocka. Jag såg hur mycket klockan var, halv 2!
Kanske dax att väcka Justin?


Sorry för kort men har prov på onsdag så måste plugga, om jag nte klarar det får jag dataförbud så pluggar på...
Snälla kommentera, känns som att jag inte skriver bra längre...
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer D:

2011-04-11 @ 19:17:13
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra!

Postat av: Anonym

suuuuuuuperbra<3

2011-04-11 @ 22:07:00
Postat av: Anonym

Love it!

2011-04-11 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0