The prince of pop del 65

tag i min handduk och virade den runt mig.
Jag smög ut ur badrummet till sovrummet och gick till gaderoben. Jag drog på mig ett par bruna jeans rosa spets linne och en vit kofta, även en guld klocka. Jag såg hur mycket klockan var, halv 2!
Kanske dax att väcka Justin?



-Justin, sa jag och skakade han.
-Mm?
-Klockan är snart två, och vi ska iväg klockan 6!
-Mm, sa han igen utan att göra något.

När han bara la där hade jag inget annat val än att hämta vatten. Jag tog ett rätt stort gals, vattnet skulle vara iskallt!

-Nuja Justin, nu kanske du vaknar, mumlade jag för mig själv när jag gick in i sovrummet.

Han la där och sov, IGEN! Innan jag hällde vattnet över han satte jag igång min kamera för att filma.

-1, 2, 3, sa jag och hällde vattnet över han.
-AAAHHHHHH, han skrek som en tjej.
-hahahah, jag vek mig dubbelt av skratt.
-Kallt, kallt, kallt, halv skrek Justin och hoppade ur sängen.

Jag stopade filmen och sa:
-Youtube nästa.
-Du skulle bara våga, sa han och gav mig mördar blicken.
-Säg vad jag inte vågar! sa jag kaxit och flinade mot han.
-Säg vad jag inte vågar, sa han och försökte härma mig.
-Haha, så låter INTE jag!

Han svarade inte utan började gå emot mig.

-Vad gör du? frågade jag och backade undan från han.
-Hämd ljuva hämd, sa han och hoppade på mig.
-Ahh, skrek jag när han kittlade.
-Säg att jag är bäst, sa han.
-Aldrig!
-Okej, sa han och kittlade mig mera.

Jag gav upp efter ett tag.

Ur Justins perspektiv

När hon äntligen hade gett upp var klockan 3, Gozh man! Utan att tänka på det drog jag av mig tröjan, Nelly glodde på min mage.

-Gumman, ansiktet är här, sa jag och pekade på mitt huvud.
-Jaja, jag vet, sa hon och fortsatte stirra på mig mage.

Jag ignorerade henne och grod på mig en mörkblå tshirt och svart jeans. Vi gick ner och åt lunch/frukost. Efter vi hade ätit tog jag fram mobilen och loggade in på twitter.

"Soon #Europture its #swag"

Efter ca 5 sekunder bombades jag med tweets från mina älskade fans. Jag RT några och följde några. En tjej hade skrivit.

"My wish is to meet @justinbieber on his #Europture, Never say never right?"

Jag RT och skrev till henne:

"Never say never, dreams do come true :)"

Nelly satt med sin mobil, hon lyssnade på musik. "Make Love" - Chris Brown & Tyga spelades.

"I wanna make love to my baby
Do it all day and we can do it all night long (shawty)
Im gunna make love to my baby
Have it you way but I like it with the lights on
Imma make love to my baby
Girl get on top of me and imma let you take it off
Tonight is your night
Baby So imma love you down!"

Sjöng jag. Hon tittade upp på mig och log.
Vid halv 6 satte vi oss i min bil och körde hem. Jag hade inte träffat mamma på evigheter kändes det som. När vi kom fram var alla redan där, Nelly var nog lite nervös.

-Hej Mamma, sa jag och kramade om henne när vi kom in.
-Hej Pattie, sa Nelly och skakade hand med mamma.
-Hej Nelly, sa mamma och log stort emot Nelly.

Jag hälsade på Usher, Scooter, Ryan och Alfredo. Såklart hälsade jag på Kenny och resten av crewt också. Nelly gick bakom mig och hälsade på alla hon med. Alfredo viskade "Vilken heting" till mig. Jag flinde mot han.
Dom hade beställt 5 familjepizzor och några liter läsk. Vi satt i vardagsrummet och pratade om turneén. Nelly skulle komma när jag var i Sverige och Paris. Båda gångerna skulle hon vara md mig i 4/5 dagar. Jag klagar inte, jag är glad att hon får följa med.
Efter ett tag kom vi in på Nelys nya danskariär. Usher var väldigt nyficken över vad hon skulle göra härnäst. Vara med i Lady gagas musik video kanske? Haha.
*Knack knack*
Mamma gick för att öppna dörren. När hon kom in igen hade hon två tjejer med sig. Den ena tjejen hade brunt hår och gröna ögon, rätt söt. Den andra tjejen hade blont hår och blåa ögon.

-Hej, sa tjejen med blont hår.
-Hej, sa jag och log emot dom.
-Vi är dina STÖRSTA fans! sa tjejen med brunt hår.
Jag log emot dom.
-Justin detta är min grannes dotter och hennes bästis, su kommer väl ihåg dom?
-Erm.. ja, sa jag och kom på att vi hade fått nya grannar.

Vi pratade lite med dom, efter ett tag gick dom igen.

-Varför kom dom? frågade Usher.
-Jag sa till dom att Justin skulle komma idag, dom är väldigt trevliga! svarade Pattie.

Vi pratade inte mer om det. Vid 11 åkte jag och Nelly tillbaka till henne. När vi kom fram såg jag Sofie sitta på trappan.

-Ey, är inte det Sofie? frågade jag och pekade på henne.
-Jo, sa Nelly och hoppade ur bilen.

Ur Nellys perspektiv

När jag hade hoppat ur bilen gick jag emot Sofie. Hon satt med händerna för huvudet.

-Sofie? frågade jag.

När hon tittade upp kunde jag int tro mina ögon. Hennes huvud var fullt med blod och tårar.


OMB :o Vad har hänt?
Rätt lång så förkänar väll mer än 5 kommentarer?
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer D

2011-04-12 @ 18:30:36
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

moooore!

2011-04-12 @ 18:59:51
Postat av: REBECCA - i will never say never

as bra :D mer !

2011-04-12 @ 19:03:53
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOMEEEEEEEE!MERRRRRR:d

2011-04-12 @ 19:05:45
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-12 @ 20:06:00
Postat av: Diana

Jätte bra! Honestly ni är jätte bra på att skriva! =D <3

2011-04-12 @ 20:23:58
Postat av: rebecka

meeer!

läs gärna min novellblogg :D

2011-04-12 @ 20:45:45
URL: http://jdbstoriies.blogg.se/
Postat av: Julia

OH MY FUCKING GOD! :O

2011-04-12 @ 21:02:13
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Men hallå jag vill ju veta vad som har hänt :( :P

Asso ni äger på att skriva asso jag skojar inte! Ni är skit bra ju :)

2011-04-12 @ 22:27:09
Postat av: isabell

vem är sofie nu igen? :$

jäääätte bra! :D

2011-04-12 @ 23:25:53
Postat av: http://itsabieberstory.blogg.se/category/next-2-you.html

Mer pleeease ;)

Postat av: jennie

meer :OOOO

2011-04-13 @ 16:41:44
Postat av: Ebba :)

As bra jue!!! Men vill bara ha mer!! Helt AWESOME :D

2011-04-13 @ 21:53:54
URL: http://myylifeisminee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0