The prince of pop del 66

När jag hade hoppat ur bilen gick jag emot Sofie. Hon satt med händerna för huvudet.
-Sofie? frågade jag.
När hon tittade upp kunde jag int tro mina ögon. Hennes huvud var fullt med blod och tårar.


-Oh my gozh, vad har hänt? frågade jag oroligt.
-Cody, sa hon och kramade mig hårt.
-Vad är det me Cody?
-Han-han var otrogen, sa hon och grät mera.
-Aww gumman, hur vet du det?
-Jag såg han med Tanya i B..
-Tanya?! Hon som är styp skolans största bitch?
-Mm, sa hon och tittade ner i marken.
-Vad har hänt? frågade Justin och steg ur bilen.
-Otrogen, sa Sofie bara.
-Aww, sa Justin och kramade henne.
Sofie blev gladare efter ett tag vi hade pratat, vid 10 var hon som ny igen. Cody var ingen att gråta över, visst han var snygg och så, men skit som person.

Dagarna gick och nu var det Lördag, dagen då Justin skulle åka. Jag la i sängen och ville bara att tiden skulle backa till mååånga veckor för detta, då Justin inte skulle åka utan mig...
Jag låg och tänkt på alla underbara stunder vi hade haft, jag kände huren tår började åka ner för kinden.
-Nej nu får jag skärpa mig, vi kommer träffas igen, viskade jag för mig själv.
-Vem pratar du med då? frågade Justin och log mot mig.
-Oj, var du vaken hehe.
-Du är för gullig gumman!
-Älskar dig, sa jag och kysste han.
Han kysste tillbaks, jag ville verkligen INTE släppa han!

-Ska vi upp och hitta på något mysigt innan.. ja duvet, frågade Justin efter att vi hade myst ett tag.
-Japp, sa jag och hoppade ur sängen.
Han skrattade åt mig men jag brydde mig inte. Jag drog av mig pyamasen och stod där halvnaken i bara trosor, jag vet att Justin förmodligen stirrade på mig, men han hade sett mig naken innan. Jag tog på BH, rosa linne svart kofta och tights. Enkelt men snyggt. Medans jag tog på mig hade Justin också gjort det, han hade gråa mysbyxor och en grön YMCMB tröja.
-Ska ändå bara flyga, sa han och rykte på axlarna.

Vi gick ner och åt frukost, flingor med yogi.
-Vart ska du först? frågade jag medans vi åt.
-På turneén?
-Mm.
-Först till London, sen Spanien och Italien innan vi ska till Paris, där du ska komma, sa han och flinade.
-Okej kul.
-Mm, i London ska vi ha typ 2 shower och några intervjuer, jag älskar London älskar accenten där!
-Du pratar den gulligt hehe, sa jag.
-I now im god at it right? sa han med din brittiska accenten.
-Haha, sweetheart.
-Haha.

Vi bestämmde oss för att titta på en film. Justin skulle åka till flygplatsen halv 5, såklart sulle jag med.
Vid 4 kom en limusin för att hämta upp oss, Pattie Scooter och resten av Justins crew åkte ifrån Justins hus så vi åkte själva, ja förrutom chaffören.
-Kommer sakna dig, viskade jag och lustade mig mot hans axel.
-Inte så mycket som jag kommer sakna dig!
-Jo.
-Älskar dig, sa han och pussade mig på pannan.
-Detsamma Bieber, så jävla mycket du & jag föralltid!
-Alltid, höll han med och tog tag i min hand.
-Här ta en bild på oss två, sa jag och gav han min mobil.
Han pussade mig på munnen och fotade.
-Här, fota på min med, sa han och gav mig min och hans mobil.
Jag fotade och tittade på bilden, han var så söt! Han hade ju klippt bort sin Bieber frisyr så håret var lite spretigt.
-Gillar ditt hår, sa jag och skrattade till.
-Haha du är för gullig!

Limusinen stannade och klumpen i magen kom. Vi var på flygplatsen. Nej! Chaffören öppnade dörren och släppte ut oss, somtur va åkte Justin privat plan så vi behövde inte möta Justins fans.
-Nelly, jag vill att du ska ha detta brevet, öppna det när du kommer hem för jag vet inte om jag klarar att du öppnar det här. Jag är så när var gång jag tittar på dig att bryta ihop, men jag kan inte, jag måste vara här för min fans dom betyder mycket för mig. Du med!
Medans han pratade kom mina tårar.
-Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och vi träffas ju om ca 2 veckor! Jag ringer dig var dag efter konsererna och allt det. Glöm inte du och jag för alltid.
-Justin, jag kommer aldrig glömma att det är vi. Jag kommer alltid älska dig no matter what! Du finns i mina tankar 24/7 så jag kommer inte kunna glömma dig. Älskar dig, sa jag och försökte att inte gråta för mycket.
Vi gick emot flygplanet.
-Hej Justin, sa Pattie och kramade han.
-Hej mamma.
Hon log och gick på planet.
-Vi lyfter om 5, sa Usher och gick in han med.
-Glöm inte, du och jag föralltid! sa Justin och kysste mig.
Jag vill inte, var det ända som var i mina tankar.
-Justin, jag vet inte om jag klarar det, viskade jag.
-Jo! Säg inte så tänk posetivt! Vi träffas snart! Älskar dig och glöm inte det!
Medans han sa det bakade han till planet.
-Jag ringer dig när vi kommer fram, förtsatte han.
Jag vände mig om och började gå tillbax mot limusinen. Medans jag gick vände jag mig om, Justin hade inte gått på planet, han stog och tittade på mig. Jag kunde inte låta bli utan att sprang, sprang så fort jag kunde till han och kysste han. Han kysste tillbaka.
-Jag måste på nu, älskar dig. sa han och kramade mig en sista gång.
Han gick på planet och planet lyfte.

När jag kom hem sprang jag raka vägen upp till mitt rum, brevet jag hade fått av Justin höll jag i handen.

"Nelly, när du läser detta sitter jag på planet påväg till London. Jag vill inte att du ska vara ledsen över att jag åker, U smile I smile. Jag älskar dig så jävla mycket Nelly, du är mitt allt, utan dig finns jag inte, du får mig att le. Vi kommer träffas snart, men inte snart nog för mig. Saknar dig redan bara av att skriva detta. DU BETYDER ALLT FÖR MIG! Om jag har missta att skriva det vill jag säga att; JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!

XoXo din för alltid Justin <3"

Tårarna bara rullade ner för mina kinder. Han hade åkt nu.

Ur Justins perspektiv

När jag satt på planet var allt jag kunde tänka på, Nelly. Hennes ögon, leende skratt. Allt.


Aww, är inte Justin för söt?
Som lovat en lång del till er.
Kan man kanske få över 10 kommentarer eller?
//Linnea

Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-14 @ 20:29:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-14 @ 20:53:24
Postat av: isabell

jättebra! började själv att gråta.. :(

2011-04-14 @ 21:22:06
Postat av: Niiinaa

OMMGGG så hiiimlaaa söööta dom två är!

Jag grät lite när jag läste brevet! Ville bara säga att denna novellen är asgrym! Älskar novellen, lova att du fortsätter skriva på den, MYCKET!

:D <3

2011-04-15 @ 18:37:58
Postat av: jennie

han är bara för söt !!!! <3 <3 meer började att gråta haha ;O meer :P :P :P :D

2011-04-15 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0