The prince of pop del 67

Tårarna bara rullade ner för mina kinder. Han hade åkt nu.
Ur Justins perspektiv
När jag satt på planet var allt jag kunde tänka på, Nelly. Hennes ögon, leende skratt. Allt.


-Gubben ska du inte äta något? frågade mamma och tittade på min mat.
-Är inte hungrid.
-Okej, men du måste äta, älskar dig, sa hon och gick där ifrån igen.
Jag petade lite i maten, tittade på en film och sov innan vi äntligen kom fram till London.
Ifrån flygplatsen skulle vi ta tunnelbanan till hotellet. Scotter sa att jag var tvungen att ha en förklädnad så inte så många skulle springa fram till mig. Jag gjorde som han sa och tog på mig en mössa och solglasögon. Det fick rätt bra, bara ett på få tjejer kom fram till mig, jag älskar mina fans men just nu vill jag inte träffa några.

När vi kom fram ill hotellet checkade vi in och gick till rummen, jag fick ett rum själv, nummer 666 swag! Ryan & Chaz skulle komma senare idag, eller ja snart klockan va ju ändå halv 5.
*Pling* när man snackar om trollen, ett sms från Ryan.

"Tja bro, är framme nu vilket rum har du? ;)"
"Tjo! Jag har rum 666, swag! Kommer ni upp hit eller? :)"
"Kommer om 5!"

Precis när jag skulle låsa mobilen kom jag på att jag skulle ringa Nelly. Jag slog in hennes nummer, som jag kunde utantill.
Hon svarade redan efter 3 signaler.

-Justiiiin, sa hon.
-Hej gumman, sa jag och log.
-Saknar dig redan!
-Aww, läste du brevet?
-Ja! Tack!
-Allt är sanning, du ärmitt allt gumman, jag kommer älska dig for ever and ever no matter what!
-Aww, sa hon.
-Du, jag måste dra men ringer dig snart igen, puss.
-Okej puss.

Jag la på, Ryan 6 Chaz knackade på dörren. Jag gickför att öppna.
-Justin! sa dom i kör och kramade mig.
-Heeej, sa jag och kramade tillbaka.
-Kom in, sa jag sedan.
Dom gick in och satte sig på sängen.


Bra/Dålig?
Och nu ör det påååååååsklooov! Ska försöka skriva MYCKET nu till er ;)
//Linnea

Postat av: Anonym

So frakin' bra! :)

2011-04-15 @ 20:42:06
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-15 @ 21:48:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅÅ BRAAA! :D

2011-04-15 @ 22:07:15
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-16 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0