The prince of pop del 69

Jag stog och tittade på min garderob, vad ska jag ha på mig? När jag hade stått där i kanske 5 minuter och glott på mina kläder kom jag fram till två saker, 1 jag MÅSTE shoppa! 2 vad jag skulle ha på mig.


(Nellys outfit)
När jag hade klätt på mig plattade jag mitt hår och ruffasde till det lite. Precis när jag var klar knackade det på dörren. Jag sprang ner och öppnade, det var inte Emily som stod där ute, det var Justin!
-Justin vad gör du här?! frågade jag och kramade han hårt.
-Jo, vi skulle spela in "That should be me" och jag började tänka på dig, hur mycket jag verkligen saknar dig!
-Aww, jag lutade mig lite bak och kysste han.
Gud vad jag har saknat hans läppar!
Vi pratade om allt, hur vi hade haft det. Visst vi hade bara varit ifrån varanara i två dagar men det kändes som en evighet! Helt plötsligt knackade det på dörren, juste! Emily skulle komma idag!!
-Vem är det? frågade Justin mig.
-Emily, en tjej som jag ska dansa med till musik videon.
-Jaha, vad kul!
-Jaa, men hon är typ ett STORT fan av dig!
-Okej?
-Jaa och det är typ hon som knackade!
-Och?
-Killar, mumlade jag medans jag gick för att öppna.
När jag hade öppnat dörren så såg jag att Emily stod där och var jätte glad, då kom Justin till mig och sen gav mig en kyss på munnen. Då blev Emily helt konstig och svimmade och allt.
Justin hann och fånga henne innan hon hamnade på marken, sedan bar vi in henne och la henne i soffan.
Efter vi hade lagt henne i soffan så somnade hon, då satt jag mig i Justins knä bredvid henne.
-Vad var det som jag sa?? sa jag
-jaja men du jag älskar dig mer ska du veta!! sa jb
- Va? älskar du henne med?? du sa att du älskade mig mer??
- Ja jag älskar dig mer än du tror och sen älskar jag mina fans också...
-Jaha, så du menar så.
Sen så kyssde jag han nätt på munnen, men justin ville ha mer....
- Men inte nu när hon är här, asså jag hade inte berättat att du skulle vara här. SÅ du kanske förstår. sa jag
- Ja okej men senare!
- OKEJ eller kanske!

ur Justins perspetkiv

Nelly gick ifrån mig och gick mot köket, jag kollade på Emily och såg att hon böörjade att vakna till.
- Hej Emily , roligt att träffa dig!!
- Hej du är du är asså du är Justin..............
- Em ja jag är Justin Bieber , sen så svimmade hon igen. sa jag
Sen såg jagf att hon somnade igen, då gick jag mot Nellys håll. Jag såg att hon var på väg att ta ett glas då gick jag försiktigt mot hennes håll och tog mina händer runt henne och därefter så satt jag henne på köksbänken. Jag närmade mig henne och därefter så tog jag min hand under hennes tröja och sen så började jag kyssa henne på munnen. Efter en stund så ville jag ha mer, jag ville ha henne här och nu!!
- Men Justin inte nu, jag orkar inte. Tänk om Emily ser det, eller hör det!
- hrmhrm jag har redan hört det och sätt det, sa Emily och tittade på oss.
- Oj sa justin och jag blev helt röd i ansiktet.
- Asså jag trodde inte att du gjorde sånt här, asså jag är helt hmmm em okej, vad ska vi göra nu typ?!?!?!sa EMily
- Vi gör så här att du och jag går ut på stan och fikar och pratar och sen så stannar Justin här, sa Nelly
- JAha får jag inte vara med er, du vet att jag kom för din skull. sa Jag
- Jaja älskling vi hörs sen, du vet vad vi kan göra sen!! sa Nelly
- Ja ni kan göra det bara jag inte ser det!! sa Emily.
- Nu går vi, puss älsklig sa Nelly

Puss Carro som hjälpte mid med ideér!!
Klara ni 5 kommentarer idag också?
//Linnea & min kompis Carro!

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-17 @ 15:47:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Elise

mer :D

2011-04-17 @ 15:48:51
Postat av: Julia

Awesome! :D

2011-04-17 @ 18:04:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

hahah asbra :D

2011-04-17 @ 18:05:52
Postat av: Anonym

meer

2011-04-17 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0