The prince of pop del 70

- JAha får jag inte vara med er, du vet att jag kom för din skull. sa Jag
- Jaja älskling vi hörs sen, du vet vad vi kan göra sen!! sa Nelly
- Ja ni kan göra det bara jag inte ser det!! sa Emily.
- Nu går vi, puss älsklig sa Nelly

Efter Nelly och Emily hade lämnat mig så gick jag och tog fram dammsugaren och började städa eftersom jag tyckte att det var stökigt här. Efter en stund så knackade på dörren, jag gick mot dörren och sen efter jag hade kommit fram så stod nellys moster där utanför.
- Hej!!
-Hej varför är du här, skulle inte du vara borta?? sa Mara
-asså jag saknade Nelly så jätte mycket, så det är därför jag är här och det är därför hon är och shoppar med sin kompis. sa jag
- hahah som vanligt, men trevligt att träffa dig igen. Men går det bra att jag är här?
- japp det går jätte bra , men jag städar nu. Eftersom det är ja du vet!!
-Okej, om du vill så kan du gå och lägga dig, du ser väldigt trött ut, så kan jag städa, sa Mara
-Jaa fan vad snäll du är, jag gå och lägger mig nu så hörs vi senare!! sa Jag
Efter en stund så gick jag upp och la mig och sen efter en stund så hörde jag att mara börjad dammsuga. Men jag fortsatte att sova...
ur Nellys perspetkiv

Efter jag hade lämnat huset och satt mig i bilen så började Jag och Emily prata om mig och justin.
- Hur känns deet??. sa emily
-Jadu! först så kändes det lite kontigt, men nu har jag blivit van så nu älskar jag det. sa Jag
-Fan vad lycklig du är, asså du har eller försökte att ha hmm med Justin bieber, Fattar du Justin Bieber är känd och du bryr dig inte?? sa Emily
- Nejm Justin är min man och ja han är kär i han, det kvitar hur mycket känd han är, kärlek är mer än vad du tror. sa jag
- Håller med dig, men nu så shoppar vi loss! sa Emily
Efter vi har gått ut från bilen och börjat gå mot affären så började min mobil att ringa...
*SAMTAL*
- Tja det är JB!
- Heej älskling vad vill du?
- Jag vill bara berätta att diun moster är här, om det går bra??
- jaha japp det går jätte bra, men nu måste jag dra men vi hörs när jag kommer hem, puss och hejdå!!
*SAMTAL SLUT*
-Vem var det som ringde?? sa Emily
- HAHA det var bara min lilla jb! sa jag
- jaha vad roligt men nu går vi in. sa Emily
VI gick in och sen började vi kolla runt lite i affären, jag gick först till t-shirten. Jag hittade några tröjer där och sen gick jag vidare. Efter en stund så hade jag handlat klart. Jag coh Emily var jätte tröta och vi hade går i den affären i över 3 h. Så jag gick till kassan.
- HEj är du inte Nelly, som är med i Justin bieber musikvideo du vet Baby!
- hihihi jo det är jag. sa jag
- Vet du om att du är jätte bra i den. sa tjej
- Tack så mycket, sa jag
Jag kollade på henne helt konstigt, tänk att hon som står där känner igen mig. Jag börjar att bli känd nu , men nej nu måste jag betala och sen så får jag köra och lämna Emily.
- var det allt? då blir det 3000 kr. sa tjejen
- oj så mycket, här får du!
- Tack så mycket och här får du dina saker. sa tjejen
- Tack och hejdå!
Jag och Emily gick mot bilen som jag körde. Jag hade 5 påsar och Emily hade bara 2 st, men nu så körde vi och i bilen så hörde vi på baby hela vägen till Emilys hus. Efter jag hade lämnat EMily så körde jag hem och där hemma väntade moster och Justin på mig.
ur Justins perspetkiv

Jag vaknade av att Mara väkte mig och sa att Nelly hade kommit hem, jag reste mig upp och sen sprang jag ner. När jag hade kommit ner och såg Nelly så såg jag också 5 påsar, med bara kläder i.
- Hej äntligen har du kommit hem, jag har saknat dig jätte mycket. sa jag
- Hej jag har saknat dig med. sa nelly
-Oj vad mycket du har köpt och hur mycket har du slösat på?
-jadu runt 3000kr och jag har köpt lite till dig med, men vi kan ju se på allt senare om du vill! sa Nelly
- okej det kan vi men först nu kan vi gå och äta.
Jag och nelly gick mot köket där Mara stod och lagade mat. Efter en stund så var maten klar och vi alla satt oss vid bordet och började äta och prata. Efter en halvtimme så var vi klara, jag och nelly gick upp och Mara gick och la sig på soffa och började kolla på tv, där efter somnade hon. När vi hade kommit upp så hade nelly lagt alla sina kläder som hon hade köpt på sängen, det var 5 t-shirt, 4 jeans, 3 bhar och lite till.
- Och här får du av mig, sa nelly
-till mig, varför? sa, jag
-jo för att du är så underbar, sa nelly
Justin öppnade och i påsen så var där 2 par kalsonger, 1 halsband, 1 klocka och 2 tröjer. Jag blev jätte glad.
- Tack så jätte mycket
-varsågod, hoppas du tyckte om det, men nu måste jag gå och byta om på toan så att du kan se mina nya underkläder. sa nelly
- Gör du så, sa jag
Nelly gick till toan och jag kollade om mara fortfarande sov och sen så tog jag på mig ett par lila kalsonger som jag hade fått av nelly idag. Efter jag hade tagit på mig så kom Nelly, hon var så jävla snygg i sina lila underkläder. Jag gick mot hennes håll och sen så började jag gå närmre henne, jag puttade henne nätt mot vägen och sen så började jag kyssa henne på munnen, sen så smekte jag henne nätt på ryggen och där efter så kom jag till behå bandet, jag knäppte upp den och sen så stod hon i bara string, jag började smeka henne på hennes bröst och sen så började jag ta av mig mina kalsonger så jag bara stod naken, sen så drog nelly av sig sina string så att vi båda var helt nakna, därefter så försökte jag få in bieber i henne men det gick inte så bra så jag kastade ner henne på sägen, i sängen så började jag stoppa in biebern i henne. Det gick jätte bra och vi gick upp och ner och snabbare och snabbare. Samtidigt som vi höll på så stönade nelly tyst så att inte mara skulle höra oss. Efter att jag hade gjort det i en liten stund så slutade jag, jag la mig nätt på nellys mage och kysste henne vilt på hela hennes kropp.
- Älskling, jag vill ha dig här och nu. Sluta inte, jag kommer inte få se dig på länge. sa Nelly
-Jag försöker att göra så gott jag kan, haha, oj jag glömde kondomen, FÖrlåt, sa Justin
-HAHa det är lungt, här, nu kan du sätta på den på biebern. sa Nelly
-Tack så jätte mycket, nu sätter vi igång igen. sa Justin
Efter jag hade satt på kondomen på biebern så började jag närma henne igen. Vi började sakta och sen så gick det fort. Nelly stönade jätte högt och jag bara njöt. Jag gick upp och ner och snabbare och snabbare. Efter en stund så skrek Nelly jätte högt " Oja fan vad vi är bra" efter hon hade sagt det så hörde vi
*HOST*
Vi båda vände oss om och gissa vem som stod där, jo Mara.
- Jaha är det sånt här ni håller på med när jag sover, Om inte Nelly hade stönat så högt så hade jag inte hörs det. sa MAra
- hhahha förlåt men jag jadu .....Jag blev helt röd i hela huvudet,. sa och gjorde Nelly
- HAH det är lugnt, bara ni använder kondom och att ni inte gör det mer, fören ni blir gammal nog. Mara
- Japp jag hade kondom och sånt. sa Justin
- Bra, men nu ska jag sova och snälla håll inte på med sånt nu, jag vill gärna sova. sa Mara
- Okej Godnatt, sa vi båda
Efter Mara hade gått så såg vi på varandra och sen så började jag att kyssa nelly nätt på munnen igen, men efter en stund så smekte Nelly mig på ryggen och sen så sa hon
-Vet du vad , vi måste göra detta fler gånger, men på en annan ställe eller när inte Mara är här.
sen så bytte vi håll, så att jag var underst och Nelly överst. Efter en stund så somnade nelly naken på mig och där efter somnade jag också.

Vad tycker ni om del 70?
ska vi ha mer sånt ni vet??
Får vi över 5 kommentarer så får ni mer än 2 inlägg imorgon!

//Linnéa och min kompis Carro

Postat av: Anonym

Mycket mer sånt tycker jag i nästa kapitel också

2011-04-17 @ 21:23:47
Postat av: Julia

omg fan vad pinsamt att mara kom in haha xD aaa lite mer biebersex! :D

2011-04-17 @ 21:36:25
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

jätte bra blogg :) tihi

2011-04-17 @ 21:40:32
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-17 @ 21:41:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-17 @ 23:24:41
Postat av: Anonym

Snällaaa mer asso ni skriver så grymt bra! :)

2011-04-18 @ 00:53:42
Postat av: Anonym

skit bra Carro, pözz <3

2011-04-18 @ 09:16:19
Postat av: Anonym

mer

2011-04-19 @ 18:15:32
Postat av: jennie

ja mer sån hahah pinit när mara kom in hahahahapinit ahah LOL mer skit bra !! <3 <3 <3 <3

2011-04-25 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0