The prince of pop del 72

Efter vi hade stannat bilen så gick jag och justin till smycke affären, det var tid för mig att göra en navelpirecing. Men jag har inte vågat innan men nu när jag har min justin vid min sida så klarar jag allt. Så jag gick in i affären och satte mig ner. Dom kom men nålen men då märkte dom att .......
att justin var där, alla tjejer som var i affär blev jätte glada och alla sprang till justin och mig. När alla hade samlat sig runt oss så såg jag hur konstig justin blev i hela ansiktet. Jag kollade på han och sen sa han att det var lugnt då började jag bli orolig och det såg justin så han sa till sina fans att dom skulle akta sig. Efter alla fansen hade aktat sig så började tjejen att göra en navelpiercing. Det gick jätte fort och allt var över innan det hade gått 1 minut.  Jag skrek jätte mycket och alla fans hörde det, sa alla sa aww.
- Kolla det gick jätte bra ju!! sa Justin
- Nja det gjorde jätte ont men nu är det äntligen över. sa jag
- Ja äntligen är det över och du är jätte snygg ska du veta min lille gumman. sa Justin
När allt var klart så reste jag mig upp och sen ville alla fans ha autograf och ta foto med mig och justin. DEt gick typ 1 timme innan vi kunde gå ut ifrån affären. Efter vi hade gått ut så såg vi Emmy och Rayn stå och vänta.
- Gud vilken tid det tog, hände det något?? frågade Rayn
- Nej det hände inget, du vet fansen ville ha foto och sånt!! Sa Justin
- Hahah som vanligt!! Sa Båda
- Ska vi fika nu?? frågade Jag
- Jaa det går bra, vi går nu, sa Emmy
Vi alla gick mot fiket, när vi kom fram så satte sig Emmy och jag vid ett bord och Rayn och Justin gick och handlade. Efter en kvart så kom dom tillbaka med bulle och kaffe.  Vi Alla började att pratade tills min mobil började ringa...
*SAMTAL*
- Hej det är Rihanna!
- Hej!
- Nu kanske du undrar varför jag ringer dig, men det är så att vi ska spela in videon i spanien, så om du kan så kanske du kan åka dit där på lördag, sen ses vi där på söndag??
- Jaa vad roligt , jag kommer järna med till spanien. Tänkte åka med Justin om det går bra??
- Ja det går jätte bra, då ses vi där. Kram och hejdå
- Japp och kram ... Hejdå
*SAMTALET SLUT*

Efter jag hade stängt av mobilen så såg jag på justin.
- Vem var det?? frågade Justin
- Det varr Rihanna, sa jag
- Okej vad ville hon??
- Hon ville berätta att videon ska spelas in i spanien.
- Va ska den, fan vad roligt. Då kan du ju åka med mig, sa Justin
Efter att Justin hade sagt det så fick jag en kram och en puss på munnen. När vi hade fikat klart så gick vi in iaffären igen för att leta efter mammakläder till Emmy och även en klänning till mig. Det var för många här så jag bestämde mig för att inte köpa en klänning, men en eller 2 mamma tröjer till Emmy hittade jag.
- Kolla här Emmy, det finns jätte många fina mammakläder här, det finns en svart och en lila som jg älskar, sa jag
- Ja den var jätte fin men jag har inte så mycket pengar med mig. sa Emmy
- Men det är lungt jag kan köpa dom till dig, bara du använder dom. sa jag
- Jaa tack så mycket bäst underbaraste Nelly, du är bäst ska du veta.
- aww tack så mycket och sen så kramade jag henne
Efter vi hade tagit kläderna och sen hade betalat så gick vi mot bilen. Vi var så trötta, så Rayn körde mig och Justin hem.
När vi hade kommit hem så gick jag till köket och justin gick upp till rummet, Mara var fortfarande kvar här och hon sov i soffan eftersom klockan var över 21. Efter jag hade varit i köket så gick jag upp till justin. När jag stod vid dörren så såg jag ......

Vad händer??
vad kommer hända i nästa del??

(jag kanske inte kan göra fler inlägg idag, eftersom jag gör läxa. Nu kanske ni undrar varför inte dom andra bloggar, men det är så att jag hjälper Linnéa när hon inte hinner, jag vet att det är mycket fel stavning)
//Carro

Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-19 @ 00:37:48
Postat av: Anonym

mermer :D

2011-04-19 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0